Die leveren helaas alleen aan zakelijke klantenJur schreef op 30 March 2003 @ 19:53:
Ik heb de neo sinds een week,voor 188 Euro gekocht bij Nedis.
Je bent wel ff bezig met programeren maar dan heb je ook wat
Verwijderd
Tja what to say, ziet er heel futuristisch en mooi uit. Of het praktisch moet altijd maar blijken. Bovendien erg duur voor zo'n geintje
Ik kan ze gewoon bestellen en worden dan de volgende dag geleverd (wel in Alkmaar)Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 20:35:
[...]
Die leveren helaas alleen aan zakelijke klantenKan je er ook zo eentje voor mij regelen?
Verwijderd
Jah, maar daar heb ik dus niks aan... ik sta niet ingeschreven met een bedrijfje bij de KvK...Jur schreef op 30 March 2003 @ 21:25:
[...]
Ik kan ze gewoon bestellen en worden dan de volgende dag geleverd (wel in Alkmaar)
OUD TOPIC!
Weet iemand al een plek waar je hem in NL kan kopen?
Ik wil hem namelijk eerst een keer vast houden voordat ik hem koop.
Weet iemand al een plek waar je hem in NL kan kopen?
Ik wil hem namelijk eerst een keer vast houden voordat ik hem koop.
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Verwijderd
Als ik mij niet vergis is dit het telefoonnummer van de Nederlandse importeur:
0180-487181
Zij kunnen je ongetwijfeld vertellen waar de kameleon in NL verkocht wordt.
Ik kan je jammer genoeg alleen maar vertellen waar de Kameleon in Deutschland (Mediamarkt, Saturn, Karstadt, Hertie, Brinkmann, Kaufhoff, Globus, Quelle, usw...) en in de UK (Argos, Index, Currys, Dixons, B&Q..., etc) verkocht worden, sorry.
offtopic:
Meneer_E werkt voor Universal Electronics, moederbedrijf van o.a. Oneforall en hofleverancier van IR-technologie en -licenties aan vrijwel elk electronicaconcern, zijn werkterrein is echter (u raad het al) de Britse en Duitse markt...
on topic:
Overigens kan ik je vertellen dat de meeste Britse en Duitse klanten zeer tevreden zijn over de kameleon, niettemin vind ik het erg verstandig van je om een remote eerst zelf in handen te hebben en hem uit te willen proberen, een goede universele AB is per slot van rekening een apparaat dat je vele jaren lang zult gaan gebruiken om al je apparatuur te bedienen. En dan kan het handig zijn om te kijken welk concept het beste bij je past:
- AB met normale toetsen en standaard lay-out (b.v. Oneforall urc-7562)
- AB met LCD-touchscreen die je zelf kunt/moet configureren (b.v. Philips Pronto)
- AB met EL-touchscreen met interactieve lay-outs waar je de 'toetsen' die je drukt wel kunt voelen (b.v. Oneforall Kameleon)
Dit zijn alle drie zeer goede, misschien wel de beste kandidaten in hun categorie, maar het is in kwestie van smaak wat het beste bij je past (en soms ook van budget
)
offtopic:
Durf het bijna niet op te biechten gezien mijn vakgebied, maar ik ben zelf nog de bezitter van een uit het vorige millennium afkomstige AB van de eerste categorie en er nog altijd volmaakt tevreden over...
0180-487181
Zij kunnen je ongetwijfeld vertellen waar de kameleon in NL verkocht wordt.
Ik kan je jammer genoeg alleen maar vertellen waar de Kameleon in Deutschland (Mediamarkt, Saturn, Karstadt, Hertie, Brinkmann, Kaufhoff, Globus, Quelle, usw...) en in de UK (Argos, Index, Currys, Dixons, B&Q..., etc) verkocht worden, sorry.
offtopic:
Meneer_E werkt voor Universal Electronics, moederbedrijf van o.a. Oneforall en hofleverancier van IR-technologie en -licenties aan vrijwel elk electronicaconcern, zijn werkterrein is echter (u raad het al) de Britse en Duitse markt...
on topic:
Overigens kan ik je vertellen dat de meeste Britse en Duitse klanten zeer tevreden zijn over de kameleon, niettemin vind ik het erg verstandig van je om een remote eerst zelf in handen te hebben en hem uit te willen proberen, een goede universele AB is per slot van rekening een apparaat dat je vele jaren lang zult gaan gebruiken om al je apparatuur te bedienen. En dan kan het handig zijn om te kijken welk concept het beste bij je past:
- AB met normale toetsen en standaard lay-out (b.v. Oneforall urc-7562)
- AB met LCD-touchscreen die je zelf kunt/moet configureren (b.v. Philips Pronto)
- AB met EL-touchscreen met interactieve lay-outs waar je de 'toetsen' die je drukt wel kunt voelen (b.v. Oneforall Kameleon)
Dit zijn alle drie zeer goede, misschien wel de beste kandidaten in hun categorie, maar het is in kwestie van smaak wat het beste bij je past (en soms ook van budget
offtopic:
Durf het bijna niet op te biechten gezien mijn vakgebied, maar ik ben zelf nog de bezitter van een uit het vorige millennium afkomstige AB van de eerste categorie en er nog altijd volmaakt tevreden over...
Verwijderd
Sinds kort heb ik de Kameleon, besteld bij Reichelt.de. Mijn DVD-speler werd niet direct herkent, ff bellen met het 0800 nummer. Meneer houd u de hoorn maar tegen de AB, en hij was geupdate.
Verwijderd
Beetje late kick
maar voor de liefhebbers
[url][/url]http://www.marktplaats.nl...lektronica&u=tvs&ID=36088
maar voor de liefhebbers
[url][/url]http://www.marktplaats.nl...lektronica&u=tvs&ID=36088
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2003 10:33 ]
Niet tevreden over?Verwijderd schreef op 20 augustus 2003 @ 15:54:
Beetje late kick
maar voor de liefhebbers
http://www.marktplaats.nl...lektronica&u=tvs&ID=36088
Wat was/is er mis?
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Verwijderd
Tja is verder een mooi ding maar het batterijverbruik vind ik nogal hoog.
Heb er 4 800 Nimh batterijen in maar die zijn in 2 weken leeg .
Verder een juweeltje van een AB kan er echt alles mee bedienen .
Ga nu voor een phillips SBCRU 880.
Heb er 4 800 Nimh batterijen in maar die zijn in 2 weken leeg .
Verder een juweeltje van een AB kan er echt alles mee bedienen .
Ga nu voor een phillips SBCRU 880.
800 = niet erg veel.. er zijn nu van 2100 (zover ik weet) gaat wel bijna 3x langer mee...
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Nou ja... de gemiddelde AB op twee AAs of AAAs gaat bij mij 1-2 jaar mee... dus zelfs 6 weken vind ik weinig.
Overigens heb ik een simpele universal AB aangeschaft die custom made was voor een oude TV, en dat ding draait ook bij weinig gebruik er 4 AAA PowerLife's doorheen in een paar maanden.
Overigens heb ik een simpele universal AB aangeschaft die custom made was voor een oude TV, en dat ding draait ook bij weinig gebruik er 4 AAA PowerLife's doorheen in een paar maanden.
[ Voor 7% gewijzigd door Dr. Strangelove op 20-08-2003 17:06 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
Er gaan 4 potloodcellen (kleiner dan penlight) in en die heb ik nog niet gezien in 2100.Gitaarwerk schreef op 20 August 2003 @ 16:11:
800 = niet erg veel.. er zijn nu van 2100 (zover ik weet) gaat wel bijna 3x langer mee...
dan is het best veel ja
waarom gebruik je geen PDA??
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy