subwoofer in bergingkast??

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb net een search gedaan maar kwam daar niks tegen wat betreft het plaatsen van de sub. Althans, wat ik zil kon ik niet vinden vandaar mijn vraag.

Kan ik een subwoofer in een trapkast plaatsen?!Kan het kwaad voor de sub, en heeft het nadelige of juist goede uitwerkingen als ik de sub dus in een hoekie vn de trapkast plaats?!?!?!

De trapkast bevindt zich in de woonkamer zelf, de tv equipment staat daar ook redelijkdicht bij. De deur van de trapkast is aan de onderzeide enigsinds los.

iik hoop dat iemand een antwoord heeft en dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel..?

Greetzz Ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:25

GaMeOvEr

Is een hork.

Je wilt je Sub in een afgesloten maar tochtige (kier) trapkast plaatsen en je hoopt dat dit dan nog een beetje goed klinkt?

Nee dus. Het bonkt vast wel, inclusief diverse rammels in de trapkast, maar het zal zeker niet lekker klinken.

Kwaad voor de sub (als in technisch) kan het niet, voor je geluidskwaliteit wel degelijk.

[ Voor 17% gewijzigd door GaMeOvEr op 25-02-2003 23:43 ]

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:32

JT

VETAK y0

Jow, Gameover, kom jij is ff online :P

Een sub in een kast of wat dan ook is HEEL fout :o Krijg je nogal slechte bas...

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmmmmm, kijk ja dat dacht ik dus zelf ook. maar ik hoorde zoveel tegenstrijdige verhalen.

Ik heb al wel eens gezien dat de sub in een hoek geplaatst werd van een kast, die later ook werd voorzien van een deur.

nou is het niet echt een kier maar zeker een gleuf van 1 cm.

maar het gaat dus niet echt klinken denk je?!

Mijn reden van deze vraag is eigelijk dat ik de sub niet in het zicht wil hebben, zijn daar nog andere oplossingen voor, of heeft iedereen dat ding in het zicht staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:32

JT

VETAK y0

Achter een bank ofzo ? Onder een bed oid is ook taboe. En of er nou wel of geen kier inzit, het is gewoon fout :P Dan lijkt die kast een soort 2e klankkast. En dat wil je niet hebben, geloof me :o

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Nee en je hoort onmiddelijk elk los schroefje :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 06:47
Je ziet wel eens van die amerikanen die een serie free air subs op zolder hebben hangen in een kist die een opening heeft in de kamer er onder. Soort van ventilatie systeem ;)

Lijkt me wel wat voor het nieuwe huis, krijg een kijk/luisterruimte met een vliering er boven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 12:34

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Wat als je nu van die bezemkast een sub maakt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:25

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik heb ze gewoon lekker in het zicht staan, net zoals mijn grote Speakers. Dat mag best hoor. ;)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Ik vind het ook absoluut niet erg dat mijn sub zichtbaar is .. "Ah heb je ook een woofer?" Hoor ik wel vaker ;) Woofer is dan ook passende bij rest van equipment ( zwart en zwart ;) )

ff ontopic : zal wel inderdaad nar niet veel klinken , word hier altijd aangeraden speakers wat van de muur te zetten voor boomerig geluid te vermijden , wat zal dat dan zijn als je een sub in je kast zet? :p

[ Voor 39% gewijzigd door TomSwinnen op 26-02-2003 17:29 ]

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, Ronald.. goeie grap man :) :)
Lijkt de HK wel, dit :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
okay, thanx voor de racties! Ik weet genoeg!! :D
Pagina: 1