[Webhosting]Digitalus of niet?

Pagina: 1
Acties:

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-08 12:37

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Topicstarter
Ik heb nu een site gehost bij coolfreepages.com, maar die lui zijn vrij traag en je krijgt bij elke pagina een popunder waar je helemaal ziek van wordt.
Daarom wil ik mn site professioneel gaan hosten.

Ik zal te denken aan digitalus, maar nadat ik de search had gebruikt, leek me dat toch niet zo'n heel goed idee( draadje )

Ik vroeg me dus af of het nog steeds zo slecht gesteld is met digitalus, of is het beter geworden, en zo nee, wat kan ik dan het beste als alternatief nemen?

Alvast bedankt.

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Verwijderd

nou, als ik de reacties over dit bedrijf lees:
http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=747

ik zou er nog wel een paar nachtjes over nadenken voordat ik hier mijn website liet hosten! :D

ik host zelf (url) bij prioserve. Bevalt me werkelijk zeer goed!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 12:12 ]

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 16:55

jep

Kijk om te beginnen eens naar webhosters.nl.

Je zegt professioneel te willen hosten; wat wil je hier voor betalen? Professioneel hosten kost wel aardig wat geld. 'Gewone' hosting, waar digitalus onder valt, is goedkoop. Het hangt er een beetje vanaf wat voor een functionaliteit en service je wilt hebben.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-08 21:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

jep schreef op 25 February 2003 @ 23:53:
Kijk om te beginnen eens naar webhosters.nl.
Je zegt professioneel te willen hosten; wat wil je hier voor betalen? Professioneel hosten kost wel aardig wat geld. 'Gewone' hosting, waar digitalus onder valt, is goedkoop. Het hangt er een beetje vanaf wat voor een functionaliteit en service je wilt hebben.

Eensch. Ik neem maar even aan dat je geen bedrijfskritische zaken wil hosten en dan kun je prima overweg met een van de 3500 (zoiets uit mijn hoofd :P) toko's die op webhosters staan.

Beslis wat je wil, wat je wil betalen, wat je aan service wilt, wat je aan opties wilt en test je 2-3 proefkandidaten gewoon uit door ze te mailen met wat vragen om zo kennis en reactietijd te timen. Dan moet je er uit komen.

Niet om me er mee te bemoeien maar ik vind de reacties op webhosters nou niet echt denderend. Uiteraard worden slechte reacties eerder gemeld dan goede maar als je 4 dagen over een account activatie doet... uhm ja.

Verwijderd

DeaTH-MeTaL schreef op 25 February 2003 @ 23:40:
Ik heb nu een site gehost bij coolfreepages.com, maar die lui zijn vrij traag en je krijgt bij elke pagina een popunder waar je helemaal ziek van wordt.
Daarom wil ik mn site professioneel gaan hosten.
*** STOP ***
Als je professioneel wilt gaan hosten moet je gaan kijken in de prijsklasse van professionele hosting. www.bit.nl kan ik je dan wel aanraden. Wel duur maar daar zitten mensen met clue. Verder zijn er nog wel een stuk of 25 professionele toko's die virtualhosting aanbieden in Nederland waar je zaken mee kunt doen, maar die zitten absoluut niet in de prijsklasse als het bedrijf uit de topic. :) Prijzen voor een redelijk pakketje zal je dan niet snel onder de 15 euro per maand vinden.

De overige 2000 toko's zijn vrij dubieus en natuurlijk zitten ook daar goede en minder goede, dure en goedkope bedrijven tussen. Daarvoor kun je even de ervaringen nalezen op http://www.webhosters.nl of http://www.webselect.nl/. Staar je er niet blind op, in erg veel gevallen zijn alleen de negatieve reacties wel echt en de positieve reacties dus niet. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 01:26 ]

• Ethnocentrix

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Topicstarter
Ik zoek een host met minimaal 25 mb hosting,1 gb dataverkeer, php en mySQL.

Met professioneel bedoel ik btw dat je geen reclame krijgt, dat je site niet elke dag plat ligt en dat je een beetje een snelle verbinding hebt.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-08 23:05

SmartDoDo

Woeptiedoe

DeaTH-MeTaL schreef op 26 February 2003 @ 10:43:

Met professioneel bedoel ik btw dat je geen reclame krijgt, dat je site niet elke dag plat ligt en dat je een beetje een snelle verbinding hebt.
Als jij dat professioneel noemt, dan heb ik een professionele hoster 8)

Zonder gekheid, ik heb de ballen verstand van HTML, PHP en de hele reut. Om er bekend mee te raken en omdat ik het leuk vind om ermee te goochelen heb ik een domeinnaam en een hoster genomen.

.nl domein, 50 Mb hosting, 2 gig dataverkeer, PHP en MySQL en nog wat van die zaken(vergeef me maar ik weet ook niet wat het allemaal is en doet :P :X ). En dat alles voor zo'n 42 euro per jaar. (1e jaar 52 ivm administratie enzo)

Ik heb zelf ook naar Digitalus gekeken en ik moet zeggen er zijn er genoeg bij die net zo duur/goedkoop zijn en zo'n beetje hetzelfde of meer aanbieden. Gewoon even de tijd nemen om rond te kijken en ze eventueel idd met mailtjes enzo uit te testen.

• Ethnocentrix

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Topicstarter
SmartDoDo schreef op 26 February 2003 @ 10:59:
[...]
*knip*

Ik heb zelf ook naar Digitalus gekeken en ik moet zeggen er zijn er genoeg bij die net zo duur/goedkoop zijn en zo'n beetje hetzelfde of meer aanbieden. Gewoon even de tijd nemen om rond te kijken en ze eventueel idd met mailtjes enzo uit te testen.
Welke host heb jij dan? ;)

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:41

m0nk

16-09-2003 15.15

Webserver(s) staat/staan in USA geloof ik, ik heb mijn website daar gehost tis traag, ik zou er een aantal nachtjes over slapen..

Kijk anders bij [soz! een aantal andere providers] ofzo, zijn snellere!

[ Voor 63% gewijzigd door m0nk op 26-02-2003 11:15 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-08 23:05

SmartDoDo

Woeptiedoe

DeaTH-MeTaL schreef op 26 February 2003 @ 11:00:
[...]

Welke host heb jij dan? ;)
* SmartDoDo ruikt spam :X

uhm, ik dacht dat dat niet wenselijk was te vermelden of heb ik het nou fout? Nou ja, daarnaast weet ik nog helemaal niet of de kwaliteit van hun goed is. Ik heb net 2 dagen een domein dus das peanuts natuurlijk.

als spammen niet mag, is een e-mailadres ook wel handig ;)

[ Voor 3% gewijzigd door SmartDoDo op 26-02-2003 11:05 . Reden: Scheit, taalvouten... ]

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Ik heb er ook een website draaien, en de webservers staan zeker niet in de USA. Gewoon aan de AMS-IX.
Over de opmerking dat het amateurs zijn: Dat valt best mee. Ze hebben hun spullen goed in orde, en als je vragen hebt reageren ze altijd meteen. (ook 's avonds laat :P).

Voor echt professioneel en grootschalige hosting moet je toch ergens anders zijn, dit is gewoon lekker goedkoop en toch prima.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:41

m0nk

16-09-2003 15.15

dawuss schreef op 26 February 2003 @ 11:04:
Ik heb er ook een website draaien, en de webservers staan zeker niet in de USA. Gewoon aan de AMS-IX.
Over de opmerking dat het amateurs zijn: Dat valt best mee. Ze hebben hun spullen goed in orde, en als je vragen hebt reageren ze altijd meteen. (ook 's avonds laat :P).

Voor echt professioneel en grootschalige hosting moet je toch ergens anders zijn, dit is gewoon lekker goedkoop en toch prima.
Naja mischien nu niet meer, voorheen wel! was traag als dikke stront door een trechter!, ik ben er iig niet tevreden over.
Ik had hiervoor een domeinnaam en webspace gehost bij een ander bedrijfje wat even goedkoop was maar STUKKEN sneller.

Ook was een tijdje geleden een server gecrashed en kreeg ik 2 weken later een mailtje dat alles weg was :/ en de passwords veranderd waren.. slecht dus!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 11:42
Ik zit zelf bij [ook knip], en ben er erg tevreden over. Niet duur, snel, goede service, etc...

[ Voor 16% gewijzigd door IceStorm op 26-02-2003 11:11 ]

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-08 21:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

DeaTH-MeTaL schreef op 26 February 2003 @ 10:43:

Als je dat wilt kun je inderdaad met 'iedereen' uit de voeten. Kijk inderdaad wat je wilt, wat je kwijt wilt zijn etc en ga dan op zoek naar wat hosters en test ze via mail.

SmartDoDo, inderdaad liever via mail want anders komt iedereen met zijn/haar hoster op de proppen en das niet de bedoeling ;).

Uhm mensen, laten we de linkjes even achterwege voordat er 1000 GoT'ters op de proppen komen met juist hun hoster ;)

[ Voor 9% gewijzigd door IceStorm op 26-02-2003 11:12 ]

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 23:12
\me zit bij digitalus met mijn site.. ( www.decramy.nl )
soms gaat dat weken zonder problemen, en dan plots weer 5 storingen achter elkaar..
aan de andere kant zijn ze niet zo moeilijk..

ik registreerde in december, toen zaten er nog geen subdomeins in het pakket, nu wel
dus ik mail, en ik kreeg ook me subdomeins erbij...

net zoals mijn webruimte, ze houden enorme logs bij, die bij je webruimte meetellen,
dus aan me 100 MB had ik niet genoeg met die logs erbij, en steeds laten verwijderen is ook niet handig..
nu heb ik dus dubbele ruimte gehad...

of ik iemand aanraad om digitalus te gebruiken... ik'weenie..
ik heb verder geen ervaringen met andere hostings

/dev/null

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

m0nk schreef op 26 February 2003 @ 11:07:
[...]
Ook was een tijdje geleden een server gecrashed en kreeg ik 2 weken later een mailtje dat alles weg was :/ en de passwords veranderd waren.. slecht dus!
ja idd, dat was echt waardeloos. Ik kreeg niet eens automatisch een nieuw password toegestuurd :( Site was weken uit de lucht toen :(

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Pagina: 1