Toon posts:

t-shirt

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zaterdag het geld overgemaakt, maar ik heb nog geen tshirt ontvangen! Zit Rikkert te slapen, of duurt het gewoon lang? Na hoeveel dagen kregen jullie hem thuisbezorgd?

(PS: Rikkert, geen belediging, dus niet gaan flamen.... ;))

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
oeps.. goed dat ik deze topic zie... ben nog vergeten te betalen. snel even doen!

zo.. gedaan. overigens stom dat ik in girotel geen @ kan gebruiken. (zo lastig als je je email-adres erbij wil zetten)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Hoezo Rikkert?

Volgens mij regelt NightBird de T-shirts, en je moet ff geduld hebben want de drukker had het druk met drukken :)

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
NightBird = Rikkert

Het lijkt me een goed idee om in zo'n geval gewoon per ICQ of mail contact op te nemen, het is niet echt iets dat op dit forum thuishoort.

[ Voor 3% gewijzigd door Chaos op 22-03-2010 20:13 ]

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Ik ben het in principe met Chaos eens, btw mijn t-shirt zat vandaag bij de post !

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

• Le Mol
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heb geduld, je bent niet de enige die er een heeft besteld :)
en rikkert heeft vast ook nog meer te doen als je t-shirt versturen en van bank naar giro kan ff duren (zelf giro > giro kan ff duren!)

Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:05

crisp

Devver

Pixelated

Ik moet Zondag voor een week naar Hongarije, dus ik hoop 'm morgen in m'n postbus te ontvangen zodat ik daar nog wat reclame kan maken (en koetjes kan assimuleren :))!

Intentionally left blank

• NightBird
  • Laatst online: 26-05 21:50

NightBird

DPC-Crew Coding
Zoals ik al naar een aantal van jullie heb gereplied, heb ik betalingen van VOOR de 15e niet in mn girotel terug kunnen zien, maar die heb ik vandaag pas op mn overschrijvingen gezien.
De mensen die hebben betaald tussen 15 en 21 juni hebben de shirts inmiddels binnen, dus niet ongerust worden, het komt goed. Ik kan me de ongerustheid best voorstellen, t is toch een kwestie van een onbekende vertrouwen, zonder enig bewijs dat er ook daadwerkelijk wat gebeurd.
Maar goed, de betalingen zijn weer geupdate, ik moet zeggen dat het aardig opschiet, k heb geloof ik inmiddels de helft betaald gekregen, das mooi. Die shirts zulllen pas dinsdag in de bus vallen, omdat het nu precies een erg superdruk weekend voor mij is, en ik nu even een half uurtje nix heb :).
Nu ga ik slapen, vanavond uit eten geweest, morgen een verjaardag en zondag ook nog eentje. ZzZ

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Verwijderd

Bob geeft NightBird alle vertrouwen! en kijkt met plezier uit naar de komst van zijn T-Shirt ;)

Overmacht is in het leven een vaak voorkomende- en erg storende factor :+

Verwijderd

misschien is dit een domme vraag, maar WTF is dat t-shirt???
als ie kewl is wil ik er ook wel een, hoeveel moet dat dan kosten??

• Arjan B
  • Laatst online: 20-12-2023
Kijk hier

Loeibaar.nl

Verwijderd

Topicstarter
Okee, ik zie wel wanneer ik hem krijg. Het zal ook wel een beetje erg druk zijn ja...in ieder geval: alvast bedankt!
Pagina: 1