[CME] is een werk[mod]log nog toegestaan?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
aangezien mijn huidige mod bijna klaar is, en ik al een volgende mod in de pijplijn heb te zitten, wil ik dus ff vragen of het nog toegestaan is on werklogs te openen in CME. zoniet, dan open ik wel een topic waneer ie af is... maar dat gaat nog wel een maandje of 3 duren voor ie funtioneel is, en 12 maanden eer vol operabel.
het gaat om een servercube. 2 voedingen, 8-10 harddisks, mobo en zow, en alles in een kubus van 32x32x32 cm.

werklog wordt pas geopend als ik idd met de mod bezig ben, ik zit nu nog in de cad/cam fase.

alvast bedankt!

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

je zou hierover normaal gesproken een modje mailen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:12

Arno

PF5A

Erkens schreef op 25 februari 2003 @ 23:08:
je zou hierover normaal gesproken een modje mailen ;)
Maar het was rustig in LA en nu hebben de meubels wat te doen :D

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Uhm... Zoiets als het topic van ReseTTim?
AcouSE is niet online, Phreak is op vakantie ff kijken of Kaj. er is... moment :P
Edit: nope :P
Ik weet zelf eigenlijk niet of dit nou volgens de regels nog mag of niet, dus ik heb er maar ff een topic over geopend in een crewforum...

[ Voor 56% gewijzigd door m-m op 25-02-2003 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:12

Arno

PF5A

m-m schreef op 25 February 2003 @ 23:16:
dus ik heb er maar ff een topic over geopend in een crewforum...
In EEN crewforum :?

Hoeveel crewfora heb jij nie als ltmod die net begint :? :+

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

2! Dus ik mag dat zeggen ! *D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:21

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
m-m schreef op 25 February 2003 @ 23:26:
2! Dus ik mag dat zeggen ! *D :P
algemeen crew forum en harde waren forum :Y)
Edit:
Hehe, het lite modje snapt het :P

[ Voor 11% gewijzigd door We Are Borg op 25-02-2003 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

We Are Borg schreef op 25 February 2003 @ 23:29:
algemeen crew forum en harde waren forum :Y)
Nope >:).
edit:
Ohja, voor de duidelijkheid, ik kan in beide nog niet, proeftijd he :P
edit:
Oh, er wordt mij ineens een hoop duidelijk 8)7 :+

[ Voor 32% gewijzigd door Compubiter op 25-02-2003 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Compubiter schreef op 25 februari 2003 @ 23:30:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]Nope >:).

het klopte wel hoor 8)7
of nou ja.. bij jou softe goederen natuurlijk.. de mietjes-variant op harde waren :P
Zullen we verder maar weer ontopic gaan? :P

[ Voor 10% gewijzigd door m-m op 26-02-2003 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:21

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
<delete maar>

[ Voor 96% gewijzigd door We Are Borg op 25-02-2003 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hier oftopic posten? schande over je hoofd en dat over de computers van je kinderen!!!

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 17:07
Hm, heb ik wat gemist :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
nee hoor, het is een gewone dinsdagnacht....

ow ja on topic |:(

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-10 10:01

mvds

Totally awesome!

Wat is precies de mod? Het bouwen van de cube? Want het aansluiten van al die HD's enzo kan nou niet echt gezien worden als speciaal... Dat kan elke hobbyist nog wel... En zo lang doen over een kubusje bouwen lijkt me wel erg extreem, ik denk dat het dan zonde is als er een topic over geopend gaat worden. Stel dat je eens per week ofzo wat foto's gaat posten, wat moet er dan nog meer in dat topic komen? Ik zou er een eigen homepage aan wijden ofzo en de link in je sig zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Laatst online: 25-08 15:01

E-Mile

Danteezy!

Phantomastique schreef op 26 February 2003 @ 09:22:
Wat is precies de mod? Het bouwen van de cube? Want het aansluiten van al die [knip geblaat]ofzo en de link in je sig zetten.
True, als het een standaard mod is is 't niet de moeite waard, maar is 't een soortgelijk groot project als ReseTTim's flightcase, dan maak je kans om een topic te mogen openen (of 4 :+ ) :P

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Verwijderd

In dit topic: Hoe zit het met policy rondom casemod-topics in CME? (Eventjes naar beneden scrollen, het begint hier: Verwijderd in "Hoe zit het met policy rondom casemod-to")

Heb ik en dissection het ook over log topics gehad...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2003 17:03 ]

• FiXeL
  • Laatst online: 17-04 17:33
ah, bedankt!
Wat is precies de mod? Het bouwen van de cube? Want het aansluiten van al die HD's enzo kan nou niet echt gezien worden als speciaal... Dat kan elke hobbyist nog wel... En zo lang doen over een kubusje bouwen lijkt me wel erg extreem, ik denk dat het dan zonde is als er een topic over geopend gaat worden. Stel dat je eens per week ofzo wat foto's gaat posten, wat moet er dan nog meer in dat topic komen? Ik zou er een eigen homepage aan wijden ofzo en de link in je sig zetten.
op zich heeft ie gelijk om niet zomaar een werklog te openen voor elke mod, en misschien is mijn cube het ook niet waard. misschien is het beter om idd een homepage hier aan te wijden. ik wou een mooi klein servertje bouwen wat makkelijk meekan naar lans, en waar toch op zn minst een terrabyte aan zooi op geparkeerd kan worden. (ik heb geen idee wat de gemiddelde maten van een cube zijn, maar ik vond 32x32x32 cm wel klein)
magoed, ik wou zowiezo weten hoe de policy is t.o.v. werklogs in CME, dus vandaar dat ik van te voren ff een balletje opgooi over werklogs.

de case zal worden opgetrokken uit aluminium, met een paar raampjes misschien. totaal moet er in een kubus van 32x32x32 het volgende geperst worden: full ATX mobo, amd proc, 8-10 hdd's, 2 voedingen, koelers om het zaakje koel te houden, en na enig overpeinzen heb ik toch besloten dat er ook een cd/dvd fikker in moet (een fileserver is heel leuk, maar backups maken zonder brander... :? )
kast krijgt net als mijn vorige mod weer een anime thema mee :) en nee, niet weer een babe op de zijkant hoor! :P

het gaat zowiezo nog even duren voor ik ermee begin, ik ben nu bezig met de laatste dingen van mijn battle angel case, (ledjes) en ik heb hier nog een paneel van een kennis dat ik nog moet modden. misschien eerst es een design posten van mijn cube zodat anderen kunnen oordelen of het een werklog waard is?

Mn 3D printer blogje..

• m-m
  • Niet online

m-m

Ik post hier ook maar even wat ik in de andere draad postte:

Ik kan niet anders zeggen dan eerst en dat is dat er over gepraat wordt. Gewoon afwachten.
Pagina: 1