ah, bedankt!
Wat is precies de mod? Het bouwen van de cube? Want het aansluiten van al die HD's enzo kan nou niet echt gezien worden als speciaal... Dat kan elke hobbyist nog wel... En zo lang doen over een kubusje bouwen lijkt me wel erg extreem, ik denk dat het dan zonde is als er een topic over geopend gaat worden. Stel dat je eens per week ofzo wat foto's gaat posten, wat moet er dan nog meer in dat topic komen? Ik zou er een eigen homepage aan wijden ofzo en de link in je sig zetten.
op zich heeft ie gelijk om niet zomaar een werklog te openen voor elke mod, en misschien is mijn cube het ook niet waard. misschien is het beter om idd een homepage hier aan te wijden. ik wou een mooi klein servertje bouwen wat makkelijk meekan naar lans, en waar toch op zn minst een terrabyte aan zooi op geparkeerd kan worden. (ik heb geen idee wat de gemiddelde maten van een cube zijn, maar ik vond 32x32x32 cm wel klein)
magoed, ik wou zowiezo weten hoe de policy is t.o.v. werklogs in CME, dus vandaar dat ik van te voren ff een balletje opgooi over werklogs.
de case zal worden opgetrokken uit aluminium, met een paar raampjes misschien. totaal moet er in een kubus van 32x32x32 het volgende geperst worden: full ATX mobo, amd proc, 8-10 hdd's, 2 voedingen, koelers om het zaakje koel te houden, en na enig overpeinzen heb ik toch besloten dat er ook een cd/dvd fikker in moet (een fileserver is heel leuk, maar backups maken zonder brander...

)
kast krijgt net als mijn vorige mod weer een anime thema mee

en nee, niet weer een babe op de zijkant hoor!
het gaat zowiezo nog even duren voor ik ermee begin, ik ben nu bezig met de laatste dingen van mijn battle angel case, (ledjes) en ik heb hier nog een paneel van een kennis dat ik nog moet modden. misschien eerst es een design posten van mijn cube zodat anderen kunnen oordelen of het een werklog waard is?