ejho ,
Mijn netwerk werkte vandaag nog goed , tot dat ik ff van hub verwisselde van een 100 naar een 10 MB (Omdat ik ff die 100 mb ergens anders nodig had), maarja goed dat gedaan. kabels weer in die 10mb. Ik ff kijken of ik alles vind op het netwerk , jahoor alles. Maar ik wil op mijn server klikken maar krijg de melding dat ik geen permissie heb
. De rest van het netwerk vind ik wel , laptop , broers pc en daar kan ik wel gewoon op. Maar als ik via Remote administrator op mijn server ga gaat dat gewoon prima en hij deeld het internet ook nog gewoon goed. Alleen ik kan hem niet meer benaderen als ik , via search op computers en dan op hem klik. Maar de Server vind de rest van de computers heel traag, maar kan er wel op.
Tiny personall firewall staat er op maar die heeft nooit problemen gegeven.
Weet iemand wat dit voor probleem is.
Owja , Win2000 advanced server staat er op mijn server met SP3
Mijn netwerk werkte vandaag nog goed , tot dat ik ff van hub verwisselde van een 100 naar een 10 MB (Omdat ik ff die 100 mb ergens anders nodig had), maarja goed dat gedaan. kabels weer in die 10mb. Ik ff kijken of ik alles vind op het netwerk , jahoor alles. Maar ik wil op mijn server klikken maar krijg de melding dat ik geen permissie heb
Tiny personall firewall staat er op maar die heeft nooit problemen gegeven.
Weet iemand wat dit voor probleem is.
Owja , Win2000 advanced server staat er op mijn server met SP3
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 22:50 ]