[WinXP] Bluetooth + T68i + Sync

Pagina: 1
Acties:

• KloyenZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-06 07:09
Hallo,

Ik heb een Pheenet Bluetooth USB Dongle ( BT-222 ) en windows XP en een ericsson t68i.

Maar ik kan niet syncroniseren.

Als ik ga kijken of men kom poort verbonden is dit wel zo maar slechts voor enkele seconden. Mijn virtuele compoort verbreekt dus zijn verbinding. En men gsm ligt der maar op 10 cm van. Iemand enig idee ?

Ik heb het internet ook al afgezogd en vind er nergens niks over.

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 18:53
Grote T68i deel 3
Als je het daar niet in vind zul je het nooit vinden ;)
(der is ook een deel 1 & 2)

oeps: :o
(Sony)Ericsson T68 en T68i [deel 2]

[ Voor 28% gewijzigd door grolle op 25-02-2003 22:39 ]

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:51

scorpionv

This space for rent

En als je het daar niet vindt: Esato forum. Geen spam ofzo, maar daar zit een verschrikkelijke hoop kennis over Ericsson mobieltjes.

Fun while it lasted: World Community Grid!

• KloyenZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-06 07:09
nopez niks gevonden op got

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:34
scorpionv schreef op 25 February 2003 @ 22:40:
En als je het daar niet vindt: Esato forum. Geen spam ofzo, maar daar zit een verschrikkelijke hoop kennis over Ericsson mobieltjes.
En die laatste dan? daar staat inderdaad een heleboel, volgens mij ben ik door die site er ook achter gekomen waarom ik niet mijn pop3 kan ophalen via de telefoon terwijl dat op got ook niet echt duidelijk werd.

Maarre is het niet gewoon een driver probleem???
Er staan in die 2 topics ook hele verhalen over andere drivers intalleren enzo (ik geloof dat er iig 1 driver was die het goed deed met de t68i en die kon je voor zo'n beetje elke dongle installeren. Dus ik zou daar toch ook nog maar een beetje gaan lezen.

Strava