Geef mij maar een Warsteiner.
Ik denk dat het redelijk belabberd is. Die chipset lijkt me vooral bedoeld voor kantoor enzo. Maar wat doe je met je pc? Als je gaat gamen, is het inderdaad belabberd.
Intel Xtreme graphics, dat was volgens mij toch zoiets als onboard Intel I740... En Intel I740, da's nog langzamer dan een Voodoo 2 

De hoge scores zijn GF4Ti4600's... Maar dan nog, conclusie lijkt me duidelijk. Q3 draait er al moeizaam op.... (voorzover het draait dan
). OpenGL ondersteund ie geloof ik wel... Je zou natuurlijk even de drivers van die onboard zooi kunnen downloaden en even kijken of er iets van OpenGL in te vinden is.

De hoge scores zijn GF4Ti4600's... Maar dan nog, conclusie lijkt me duidelijk. Q3 draait er al moeizaam op.... (voorzover het draait dan
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Verwijderd
1710 puntjes is best netjes, vergelijk het met de eerste Geforce2 MX met hele oude drivers.
Het enigste nadeel is dat je bij sommige borden maar maximaal 8MB kunt toewijzen aan de onboard VGA, waardoor de prestaties nog veel minder zijn
Het enigste nadeel is dat je bij sommige borden maar maximaal 8MB kunt toewijzen aan de onboard VGA, waardoor de prestaties nog veel minder zijn
Intel had als slagzin bij de i845G(E) Good enough graphics
Waar Onkel Tom over concludeerde Not good enough graphics
De i845G(E) is voor de P4 het beste geintegreerde chipset, maar is (veel) duurder dan de SiS650 en daarom op een rare plek- als je high-end wil, dan koop je een losse VGA, en low end producten horen een low-end prijskaart te hebben.
Geen wonder dat de i845PE beter verkoopt...
Dat gezegd, de GE is niet slecht, alleen raar in de markt gepositioneerd...
Waar Onkel Tom over concludeerde Not good enough graphics
De i845G(E) is voor de P4 het beste geintegreerde chipset, maar is (veel) duurder dan de SiS650 en daarom op een rare plek- als je high-end wil, dan koop je een losse VGA, en low end producten horen een low-end prijskaart te hebben.
Geen wonder dat de i845PE beter verkoopt...
Dat gezegd, de GE is niet slecht, alleen raar in de markt gepositioneerd...
Oslik blyat! Oslik!
Ik heb de GE juist gekocht omdat de 2D kwaliteit heel goed is. De 3D is opzich ook heel redelijk voor een low budget kaart, maar verwacht niet veel bijzonders. Ik kan op mijn P4 2GHz met de onboard kaart heel redelijk Sim City 4 spelen op 1280x1024. Ik heb dan wel 64MB van m'n RAM toegewezen aan de videokaart.
http://www.digit-life.com...pmobo/i845ge-roundup.html GE mainboard roundup.
Pagina: 1