voor iedereen waarschijnlijk een makkie hier maar het kost mij echt teveel tijd om een goed voorbeeld te vinden. ik heb een simpele flash file, waar ik aan de hand van een parameter de filenaam van het te laden achtergrondplaatje in wil zetten, welke geladen wordt aan het begin van de flash file. nu ben ik er inmiddels achter dat ik de image als symbol heb gedefinieerd en deze met actionscript kan inladen, maar hoe oh hoe? iemand een link ofzo waar zoiets in beschreven staat?
Laat ik je dan eens een tip geven; Google.com: Zoeken op "Flash +URL +variable"
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
laat ik daar nou een handige source voor op mijn website hebben, downloaden maar en blij zij dat ik niet UTFS gezegd heb: http://www.xangadix.net/index2.php?id=01263
Stoer; Marduq
ok dat met die url wist ik dus nog niet, dus daar kon ik ook niet op zoeken, was meer aan het zoeken op een PARAM die je in je html kon invoegen, waardoor de var kon worden meegegeven, ik heb nu twee goede voorbeelden, die ik zal moeten gaan doorgronden om te zien wat er exact gebeurd, zodat ik het ga begrijpen, iig bedankt voor deze links