Beetje meer info zou niet weg zijn. Welk progje use je daarvoor, en welke OS enzo?
En zal dit antwoord niet @ de ravenshield site te vinden zijn?
1 tel google werk: The port for dedicated server is 7777 by default, this can be altered from RavenShield.ini. (This is only if you want to host and play from same computer.)
Port=7780 for example
1 tel google werk: The port for dedicated server is 7777 by default, this can be altered from RavenShield.ini. (This is only if you want to host and play from same computer.)
Port=7780 for example
[ Voor 42% gewijzigd door GGS_206 op 25-02-2003 21:17 ]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
hoezo OS en progje? wat heeft dat in godsnaam met poorten te maken!? en bij google heb ik niets kunnen vinden en ook niet in de search hier..
Verwijderd
je hebt je antwoord nu toch 
nee maar ik had ook ff gegoogled en kon het toen ook niet vinden, maar zag dat GGS het wel was gelukt... meld de volgende keer even dat je al gezocht hebt, dat bevordert de vriendelijkheid hier op het forum
nee maar ik had ook ff gegoogled en kon het toen ook niet vinden, maar zag dat GGS het wel was gelukt... meld de volgende keer even dat je al gezocht hebt, dat bevordert de vriendelijkheid hier op het forum
tcp of udpGGS_VR6 schreef op 25 February 2003 @ 21:17:
Beetje meer info zou niet weg zijn. Welk progje use je daarvoor, en welke OS enzo?
Port=7780 for example
En kijk jij maar eens naar de overduidelijke waarschuwingen wat betreft de datum voordat je post
Meer dan anderhalf jaar na dato zal het hem wel gelukt zijn denk ik
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()