Toon posts:

EPoX 4PEA+ vs 4GEA+

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort de 4GEA+ (of de 4PEA+ als er een rede voor zou zijn :)) bestellen maar wat mij op valt is dat 4PEA+ een stuk populairder.
Heb denk ik de meeste site's wel gehad met info over deze 2 borden maar het enigste wat ik kan vinden is dat de 4GEA+ een i845GE chip heeft ipv de i845PE en deze dus onboard video heeft.
Nu weet ik ook wel dat de preformence hier van bagger zijn, maar bedoel voor die 3 euro (op een bord van 170) zou je toch zeggen dat je beter een 4GEA+. Het is toch leuk te gebruiken voor dual monitor enzo :)
Ook de winkels die ik gebeld heb wisten niet waarom.
Dus mijn vraag: waarom??

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:56

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 20:53:
Ik ga binnenkort de 4GEA+ (of de 4PEA+ als er een rede voor zou zijn :)) bestellen maar wat mij op valt is dat 4PEA+ een stuk populairder.
Heb denk ik de meeste site's wel gehad met info over deze 2 borden maar het enigste wat ik kan vinden is dat de 4GEA+ een i845GE chip heeft ipv de i845PE en deze dus onboard video heeft.
Nu weet ik ook wel dat de preformence hier van bagger zijn, maar bedoel voor die 3 euro (op een bord van 170) zou je toch zeggen dat je beter een 4GEA+. Het is toch leuk te gebruiken voor dual monitor enzo :)
Ook de winkels die ik gebeld heb wisten niet waarom.
Dus mijn vraag: waarom??
wat wil je nu presies weten ???

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

Topicstarter
Waarom de 4PEA+ populairder is dan de 4GEA+
Dus of er fouten in de 4GEA+ zitten enzo die de 4PEA+ aantrekkelijker maken.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Je vraag is mij ook onduidelijk. Hoe dan ook, ik proef een duidelijk "welke moet ik nemen?" en daarover kan ik kort zijn: lees de FAQ/sticky en je weet waarom deze dicht zit :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.