3 Computers met 2 beeldschermen

Pagina: 1
Acties:

• VIsje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 12:38

VIsje

keeper s.v. de Glind 2

Topicstarter
Zit met een klein vraagje of dit zal werken.

Ik heb 3 computers. En twee mensen. Allebij hebben ze een eigen computer.
Maar de 3e computer moeten ze alletwee opkunnen. En ik wil geen extra beeldscherm en muis ervoor hebben.
Dus d8 ik bij mezelf misschien als je nou 2 monitorswitchen pakt en kabels voor monitor, toetsenbord en muis zo maakt dat het van 1 aansluiting naar 2 lopen.
Zie tekening.
Afbeeldingslocatie: http://www.bertverbeek.nl/Geheel.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bertverbeek.nl/Kabel.jpg

Zal dit lukken? Uiteraard zal ik de kabel laten maken door een technisch persoon als dit lukt.

I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zoek eens naar 'KVM switch'- je gaat hier een kastje voor nodig hebben. Evt kun je bij sommige monitoren ook twee PC's direct aansluiten, maar dat kan lang niet altijd (meestal bij iets oudere topmodellen)

Oslik blyat! Oslik!

• VIsje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 12:38

VIsje

keeper s.v. de Glind 2

Topicstarter
Mja ok zo'n switch heb ik nodig i knw
Maar vraag me af of het lukt met die 3e pc's die kabels. Of het nog doorkomt de aansturingen. Dus die splitsing in de kabel. (zie tekening)

I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
je kan ook met een of andere remote control programma werken, hardware matig dus.
dan kan je dus gewoon die 3e computer besturen via een venstertje :)
Gaat misschien niet zo snel enzo, maar het kost niks als het goed is :)

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:54
Voor monitor is een simpele oplossing, kijk is bij iiyama, ze maken series onder andere de A702HT, 19" met 2 ingangen, 1*BNC en 1*D-SUB. Je kunt dan via het menutje omschakelen van D-sub naar BNC en vice versa ;). Maar je toetsenbord en muis word moeilijk :(, of je moet zo'n switch omgekeerd gaan bouwen, als dat kan :P.

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-07 19:24

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Tis leuk wat je daar schetst, maar heeft de middelste pc wel 2 muis, 2 toetsenbord en 2 vga uitgangen? Nee, of het moet usb zijn en dualhead ;)

Maar zoals je het nu schetst zal het niet lukken en zal je de 2 kvm's nog een keer moeten verbinden met nog een kvm naar de middelste pc (en dan kan een xtra monitor goedkoper zijn)

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Pagina: 1