ehmmm, ff reageren op allen
- LED'jes steken verstopt achter de alu plaat. de plexi plaat is ongeveer een rechthoek die achter het alu zijpaneel is gelijmd met TEC7. Plexiplaat is dus veel groter dan het uitgecute deel in de aluplaat. Hier en daar is er wel een stuk uit de plexi gezaagt, omdat ik anders het zijpaneel niet meer in de case kreeg, en ik nog een gat in het zijpaneel heb voor een LCD in te steke ( mar die moet ik er nog insoldere

). Er staan 2 LED'jes bovenin de plexi en aan elke zijkant oook eentje. OP de 6de foto van boven zie je duidelijk het LED'je dat links in de plexi zit steken ( blauw lichtvlekje aan de zijkant met het alu paneel.
- Logo is niet gedremeld of geboord, is er echt machinaal ingegraveerd.Dus alle lijnen op de plexi zijn zo recht als maar kan zijn en allemaal dezelfde diepte.
- Gekartelde kanten zijn van het fototoestel. De cutout in het alupaneel is ook recht gedaan dmv haakse wipzaag. Hier en daar wel beetje moeten bijvijlen voor de poten.
- De plexi die ik had gekocht was 60 x 40 cm en heb er net geen 25 euro voor betaald. 24 en een beetje als ek me niet vergis. Echter kan je 10 mm plexi niet overal verkrijgen. Ik heb de mijne gehaald bij een plastic verdeler in Mechelen ( firmas die verandas enz zetten hebben ze zeker ). Bij Brico en Gamma vond ik ze niet, maar dat was bij die winkels in onze buurt, misschien dat ze ze elders wel hebben, doch betwijfel het.
- Plaatje van die bird is eignelijk een geripte foto van het logo van Falcon Northwest. Het is een firma ( in de VS als ik me niet vergis ) die high end game PC's maakt. Het is een combinatie van 2 logos van hen, die ik zelf bij mekaar heb "gemixt" en als eignelogo gebruik. De ene foto is die ik in men avatar gebruik ( buiten dat er nog een 2de rood oog in zit normaal ), de andere is dus de zijkant van het hoofd van een Falcon.
Heb hetzelfde logo reeds in de zomer op men schouder late tatoeëre in Salou ( mja, gek zijn doet geen zeer eh

)