waterkoeling! wie doet het al?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:18
zelf pomp ik alweer zo'n 2 jaar mijn water (koelvloeistof) langs mijn processor(s)door mijn zelfgemaakte setup.
wie heeft ook home-made waterkoeling? en wie heeft zijn spul gekocht? (ook cool hoor!)

check mijn linkie:
mijn (oude) setup

Verwijderd

ik heb ook een zelfbouw water koeling en mijn duron 600@997,5 nog nooit boven kamer temperatuur geweest 24c als ik mijn computer aan zet begin hij op 24cen zakt dan per uur 1graden.

• Initial G
laat je hem wel s een dag aanstaan dan? dan komt ie onder de 0 gradenC! ;)

• Mindfields
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-06-2025

Mindfields

Poor man's Ferrari

Ik ben er mee bezig. Ik heb alle spullen gekocht bij Nedcool, want ik ben niet zo handig iemand.;)

Het probleem nu is, dat ik van slot naar socket ben overgestapt. En ik ben bang dat de waterjacket niet gaat passen.:( Nou ja, daar verzin ik wel iets voor.

Het doel is: een P3 700 op 1 Ghz of meer te laten lopen met of zonder peltier. Iig wil die 150 FSB een keer zien...:P

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Mindfield:

Je kan zelf de waterjacket aanpassen, door een paar extra onderdelen eraan te hangen, dan staan de slangpilarn rechtop. Eventueel kan ik je wel voorzien van de benodigde materialen. Email adres is te vinden op mijn website.

Groeten,

Herman
Herman

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 17:19
iedereen zegt altijd dat het zo stil is, die waterkoeling, maar als ik het goed begrijp, heb je toch ook een radiateur oid nodig? en die moet toch ook actief gekoeld worden? dus dat maakt dan toch weer geluid?

ach...in een volgend leven lach je er om!

• Initial G
niks moet, maar je hebt wel gelijk, zelf gebruik ik overkill hoeveelheden vloeistof in groot reservoir zonder radiateur, wat ervoor zorgt dat het water toch nooit echt warm wordt, net zoals de zee *D
Pagina: 1