DVD's kopieren lukt wel met dvd-x-copy?

Pagina: 1
Acties:

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
Na diverse topics te hebben gelezen over het kopieren van DVD's en op google het een en ander te hebben gevonden kwam ik dit tegen:

DVD X COPY
http://www.homeshop-productions.nl/aanbieding.php
bovenaan!

lees dit eens goed. Als ik de topics goed gelezen heb en de info op google begrepen heb dan is dit toch onzin wat dat pakket zegt te kunnen?

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 12:49
Dit pakket kan dit.. gebruik het zelf ook.. Vaak heb je wel 2 schijven nodig.. al wil je de film op1 schijf hebben kan je beter instantcopy gebruiken

• apereet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2021

apereet

Jajaja, stelletje prutsers

DVD2ONE werkt nog beter, volgens horen fluisteren, want je mag geen dvd's kopieren alleen maar backuppn voor eigen gebruik.... ;)

Verwijderd

apereet schreef op 25 februari 2003 @ 19:35:
DVD2ONE werkt nog beter, volgens horen fluisteren, want je mag geen dvd's kopieren alleen maar backuppn voor eigen gebruik.... ;)
dvd2one werkt beter, i know :)

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 14:06
dvd2one werkt sneller maar daar kun je alleen de main movie behouden. Alleen is de kwaliteit t.o.v. instantcopy een stukje minder imo.

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981

• Twynn
  • Laatst online: 15:41
Dit is toch meer iets voor de software-afdeling :)

OM => SA..

Verwijderd

dvd2one werkt beter en het spiksplinterniieuwe Instantcopy van Pinnacle werkt Subliem. Is pas van verleden week uit ofzo...heb er nu al een DVD of 6 mee geback-upped en hij kopieert echt ALLES. alleen deed the matrix juist heel even raar, een uur geleden. maar had wat zooi op mn pc staan, ga nu nog eens kijken :)

Edit:
OK eerste bug dus ontdekt, in de scene van the matrix waar trinity de eerste politie-eenheid op hun doos geeft en langs de muur loopt, springt ie een par frames terug en slaat er vervolgens een paar over... in Powerdvd.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 10:22 ]

Verwijderd

die dvd x copy werkt niet zo bij mij.
die burn now werkt niet,omdat hij ook geen dvd brander aangeeft.

Verwijderd

Tja, ziet er best leuk uit dat InstantCopy, maar de meeste DVD's zijn toch beveiligd en volgens de spec's van InstantCopy kan hij beveiligde DVD's niet "back-uppen".. Wie heeft dit programma al gebruikt en kan er iets over zeggen?

• Smurff
  • Niet online
je moet ook eerst ff aan de slag met dvd decrypt.
Daarna kan je de film bewerken met dvd2one maar dan heb je geen menu's extra enz.
Wil je dit wel dan gebruik je instanCopy maar dat duurt weer wat langer.
Je kan trouwens ook gaan voor het programma dvd95copy dat neemt wel alles mee en duurt ong 2 uur per dvd en resultaat is goed

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 10:10:
Edit:
OK eerste bug dus ontdekt, in de scene van the matrix waar trinity de eerste politie-eenheid op hun doos geeft en langs de muur loopt, springt ie een par frames terug en slaat er vervolgens een paar over... in Powerdvd.
hehe

Je bent niet de eerste die dat problleem heeft. Veel warezgroups hadden hier ook last van. Ligt aan de film

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Dus je moet hem eerst rippen met DVD-decrypt en dan kun je pas met InstantCopy aan de slag?

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

makkelijkst en snelst bij mij is:

dvd decrypter in file mode
dvd2one gebruiken om alles op 1 dvdtje te kunnen persen en nieuwe ifo files aan te maken
nero om te branden (bij mij @ 4x +R)

Totale tijd: 45 min ongeveer

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

Keej, ga ik dan maar eens proberen! Dat InstantCopy is dus eigenlijk gewoon een waardeloos programma?

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 07:42

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 19:02:
Keej, ga ik dan maar eens proberen! Dat InstantCopy is dus eigenlijk gewoon een waardeloos programma?
Nee het is geen waardeloos programma, alleen duurder dan dvd2one, maar kan wel alle extra's meenemen (kan je er ook een film mee over 2 dvd's splitsen??).
Je kan zelfs aangeven hoeveel wat aan ruimte mag gebruiken, bijvoorbeeld meer ruimte voor de film dan voor de extra's.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

voor iedereen die DVDXCopy ergens anders voor gebruikt als backupen

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 19:40 . Reden: iedereem stom stom ]

Verwijderd

MeNTaL_TO.. thanx voor je reactie! Heb net ff de manier opgevolgd van mOnk en die werkt top! Wist niet dat het zo ontzettend simpel ging:)

Verwijderd

m0nk schreef op 06 maart 2003 @ 18:53:
makkelijkst en snelst bij mij is:

dvd decrypter in file mode
dvd2one gebruiken om alles op 1 dvdtje te kunnen persen en nieuwe ifo files aan te maken
nero om te branden (bij mij @ 4x +R)

Totale tijd: 45 min ongeveer
Ik probeer een Friends DVD (4 afleveringen per dvd) te kopieren (backup), en deze is beveiligd. Ik heb op verschillende manieren geprobeerd, maar het lukte steeds niet.
Nou ben ik jou manier aan het proberen, maar het lukt nu ook niet.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/phohtje/dvd%20decrypter.JPG

Ik kan PGC 1 op mijn harde schijf zetten. Maar als ik PGC 2 er ook op wil zetten, dan overschrijft hij de eerste :? Kan ik het ook niet gewoon in 1 keer doen, dat hij gewoon alles pakt?! Met Dvdxcopy pakte hij ook alleen maar de eerste file.

Verwijderd

Mode File-> CTRL-A -> Decrypt

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Je zou ook met DVD-Decrypter de dvd in ISO-mode kunnen rippen naar je harde schijf. (Macrobeveiliging/regio codering/CSS eruit halen)

Die ISO mounten met Daemon Tools.

En die gemounte ISO dan met Instantcopy door middel van DVD > DVD Copy kopieren.

Tis maar een ideetje, maar het werkt hier als een zonnetje :) O-)

[ Voor 18% gewijzigd door max op 07-08-2003 19:55 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

Fire_escape schreef op 07 August 2003 @ 19:53:
Je zou ook met DVD-Decrypter de dvd in ISO-mode kunnen rippen naar je harde schijf. (Macrobeveiliging/regio codering/CSS eruit halen)

Die ISO mounten met Daemon Tools.

En die gemounte ISO dan met Instantcopy door middel van DVD > DVD Copy kopieren.

Tis maar een ideetje, maar het werkt hier als een zonnetje :) O-)
Je bedoelt dat ik eerst een ISO-bestand moet maken? Hoe krijg ik Macrobeveiliging, regio codering en CSS er dan uit met DVD decrypter?? Kan je het misschien iets precieser uitleggen. Uit de rest kom ik waarschijnlijk wel uit, maar het eerste stuk is nog onduidelijk.

Phohtje

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Verwijderd schreef op 09 August 2003 @ 17:45:
[...]

Je bedoelt dat ik eerst een ISO-bestand moet maken? Hoe krijg ik Macrobeveiliging, regio codering en CSS er dan uit met DVD decrypter?? Kan je het misschien iets precieser uitleggen. Uit de rest kom ik waarschijnlijk wel uit, maar het eerste stuk is nog onduidelijk.

Phohtje
DVD-Decrypter haalt in ISO-mode automagisch Macro/regio/CSS beveiliging eruit. Daar hoef je zelf niets aan in te stellen :)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Pagina: 1