Windows XP Paswoord probleem

Pagina: 1
Acties:

• justanotheruser
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:07
Ik had een schijf, 40 GB maxtor D740X. Vond ik te luidruchtig, op advies van PC boer een 60 GB maxtor met vloeistoflager gekocht, allemaal leuk en aardig.
oude HD in een bracket, voor backup enzo.
Met de oude kan ik goed werken (winxp home) en ik heb daar mijn wachtwoord van.
Ik had de nieuwe van 60 gb geinstalleerd, een wachtwoord erop etc. toen een week er niet meer mee gewerkt

na een week met die van 40 gewerkt te hebben, heb ik alle dingen van die 40 gebackupt, probleem is dat ik nu verder wil met die van 60 maar ik weet het wachtwoord niet meer.
Kan ik als ik opstart via de oude van 40 gb ....in een map ofzo het wachtwoord vinden van mijn nieuwe schijf, of kan ik mijn secret question beantwoorden
Zo ja, wat moet ik waar doen ??

password / paswoord (foutje)

[ Voor 3% gewijzigd door justanotheruser op 25-02-2003 19:21 ]

To Tweak Or Not To Tweak

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

je legt enkel uit dat je ergens een wachtwoord voor nodig hebt. Om in te loggen in windowsXP? heb je je harde schijf met progje password protected gemaakt? mis wat informatie.

• justanotheruser
sorry voor de onduidelijkheid, ik heb die 60 GB schijf opnieuw geinstalleerd en er met m'n stomme kop een wachtwoord op gezet om in te loggen en uit screensaver te komen.
Dat wachtwoord ben ik vergeten maar ik kan nu wel op die schijf rondneuzen omdat ik via die 40 GB opstart.
Hoe haal ik het inlogwachtwoord van 60 GB schijf terug of eruit of wat dan ook ???????

To Tweak Or Not To Tweak

Verwijderd

justanotheruser schreef op 25 februari 2003 @ 19:19:
Ik had een schijf, 40 GB maxtor D740X. Vond ik te luidruchtig, op advies van PC boer een 60 GB maxtor met vloeistoflager gekocht, allemaal leuk en aardig.
oude HD in een bracket, voor backup enzo.
Met de oude kan ik goed werken (winxp home) en ik heb daar mijn wachtwoord van.
Ik had de nieuwe van 60 gb geinstalleerd, een wachtwoord erop etc. toen een week er niet meer mee gewerkt

na een week met die van 40 gewerkt te hebben, heb ik alle dingen van die 40 gebackupt, probleem is dat ik nu verder wil met die van 60 maar ik weet het wachtwoord niet meer.
Kan ik als ik opstart via de oude van 40 gb ....in een map ofzo het wachtwoord vinden van mijn nieuwe schijf, of kan ik mijn secret question beantwoorden
Zo ja, wat moet ik waar doen ??

password / paswoord (foutje)
kun je dit nu nog es vertellen? Zodat we het ook kunnen begrijpen? Ik snap dr niks van namelijk.

Als je een vergeten paswoord wil achterhalen, dan wordt dat hier niet zo geaprecierd denk ik

• mutsje

mutsje

Certified Prutser

voor password recovery raad ik je aan google te gebruiken. het wordt inderdaad niet gewaardeerd als we je hier gaan vertellen hoe een systeem te hacken om erin te komen.

• justanotheruser
euh, het probleem is dat ik een harddisk heb geinstalleerd en mijn wachtwoord niet meer weet, is enorm irritant want ik word gek van de herrie van mijn oude HD, die is een beetje dood aan het gaan vrees ik.
Kan ik wanneer ik in de windows directory van mijn nieuwe HD kom (via opstarten van oude schijf) daar het wachtwoord zien ofzo of die secret question ????

To Tweak Or Not To Tweak

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

voor password recovery raad ik je aan google te gebruiken. het wordt inderdaad niet gewaardeerd als we je hier gaan vertellen hoe een systeem te hacken om erin te komen.
Hier sluit ik me bij aan...

🖥️ | 🏎️ | 🚙

• mutsje

mutsje

Certified Prutser

justanotheruser schreef op 25 februari 2003 @ 19:46:
euh, het probleem is dat ik een harddisk heb geinstalleerd en mijn wachtwoord niet meer weet, is enorm irritant want ik word gek van de herrie van mijn oude HD, die is een beetje dood aan het gaan vrees ik.
Kan ik wanneer ik in de windows directory van mijn nieuwe HD kom (via opstarten van oude schijf) daar het wachtwoord zien ofzo of die secret question ????
Je kunt bij je data komen. die data die je wilt bewaren veilig stellen op je "luide" 40gb schijf en daarna je 60gb schijf wissen opnieuw installeren en je password niet meer vergeten.

password hacks en dergelijke worden niet gegeven hier.

• justanotheruser
het probleem is dat ik niet weer al die kloteinstallaties wil uitvoeren van alle software enzo. het mooie is dat ik juist een ghostfile wou gaan maken :S:S:S nouja, word waarschijnlijk toch een herinstallatietje

To Tweak Or Not To Tweak

Verwijderd

justanotheruser schreef op 25 February 2003 @ 20:30:
het probleem is dat ik niet weer al die kloteinstallaties wil uitvoeren van alle software enzo. het mooie is dat ik juist een ghostfile wou gaan maken :S:S:S nouja, word waarschijnlijk toch een herinstallatietje
Dat paswoord is wel te achterhalen hoor, maar daar gaan wij je hier niet mee helpen. Als je het zonodig wilt, zoek dan eens op google, daar vind je vast wel wat.

• Xander
  • Laatst online: 21:34
[google=NT/2k offline password]

[ Voor 28% gewijzigd door Xander op 25-02-2003 21:13 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Pagina: 1