Ik had een schijf, 40 GB maxtor D740X. Vond ik te luidruchtig, op advies van PC boer een 60 GB maxtor met vloeistoflager gekocht, allemaal leuk en aardig.
oude HD in een bracket, voor backup enzo.
Met de oude kan ik goed werken (winxp home) en ik heb daar mijn wachtwoord van.
Ik had de nieuwe van 60 gb geinstalleerd, een wachtwoord erop etc. toen een week er niet meer mee gewerkt
na een week met die van 40 gewerkt te hebben, heb ik alle dingen van die 40 gebackupt, probleem is dat ik nu verder wil met die van 60 maar ik weet het wachtwoord niet meer.
Kan ik als ik opstart via de oude van 40 gb ....in een map ofzo het wachtwoord vinden van mijn nieuwe schijf, of kan ik mijn secret question beantwoorden
Zo ja, wat moet ik waar doen ??
password / paswoord (foutje)
oude HD in een bracket, voor backup enzo.
Met de oude kan ik goed werken (winxp home) en ik heb daar mijn wachtwoord van.
Ik had de nieuwe van 60 gb geinstalleerd, een wachtwoord erop etc. toen een week er niet meer mee gewerkt
na een week met die van 40 gewerkt te hebben, heb ik alle dingen van die 40 gebackupt, probleem is dat ik nu verder wil met die van 60 maar ik weet het wachtwoord niet meer.
Kan ik als ik opstart via de oude van 40 gb ....in een map ofzo het wachtwoord vinden van mijn nieuwe schijf, of kan ik mijn secret question beantwoorden
Zo ja, wat moet ik waar doen ??
password / paswoord (foutje)
[ Voor 3% gewijzigd door justanotheruser op 25-02-2003 19:21 ]
To Tweak Or Not To Tweak