Na de archiefkast opgeruimd te hebben, ben ik een paar interessante floppies tegengekomen. Het betreft een 720 KB DS,DD deze is formateerbaar onder WinNT en ook met WinImage. No problemo tot nu toe.
WinXP gaat over de nek als je probeert deze te formateren, deze lijkt alleen nog maar de 1,44 mb standaard te kennen.
Nu heb ik ook nog een 1mb DS,DD gevonden, deze is niet te formateren. Ook heb ik een 2mb diskette, na onderzoek gedaan te hebben op het GoT en Google (waar je niets vind over 2mb behalve 1 bedrijf dat ze voor ongeveer 10 $ kan herstellen
) heb ik geen antwoord gevonden. Op die 2mb diskette heeft echt 2mb opgestaan aan data!! het was dus niet een 2mb als 1,44 geformateerd.
Winimage loopt vast als je een van die 2 probeert te formateren
en laten we maar helemaal niet beginnen over windows 
Kent iemand een programma welke onder dos of een windows 9x> gaat werken
WinXP gaat over de nek als je probeert deze te formateren, deze lijkt alleen nog maar de 1,44 mb standaard te kennen.
Nu heb ik ook nog een 1mb DS,DD gevonden, deze is niet te formateren. Ook heb ik een 2mb diskette, na onderzoek gedaan te hebben op het GoT en Google (waar je niets vind over 2mb behalve 1 bedrijf dat ze voor ongeveer 10 $ kan herstellen
Winimage loopt vast als je een van die 2 probeert te formateren
Kent iemand een programma welke onder dos of een windows 9x> gaat werken