Laptop tv-out werkt opeens niet meer

Pagina: 1
Acties:

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Sindskort heeft mijn pa een Asus L3500TP laptop, waar o.a. tv out op zit. In het begin werkte dit goed, maar nu opeens werkt het niet meer van de een op de andere dag.

Het ligt iig niet aan de kabel naar de tv toe, want de digicam doet het wel op die kabel. Wie weet hoe we dit kunnen oplossen?

iStockphoto

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-08 14:41
BlizzarD schreef op 25 February 2003 @ 18:53:
Sindskort heeft mijn pa een Asus L3500TP laptop, waar o.a. tv out op zit. In het begin werkte dit goed, maar nu opeens werkt het niet meer van de een op de andere dag.

Het ligt iig niet aan de kabel naar de tv toe, want de digicam doet het wel op die kabel. Wie weet hoe we dit kunnen oplossen?
Geforce 4 go kopen met tv-out want hij lijkt defect

Burp

• yeroen1979
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04-2025

yeroen1979

noh, ik ock!

da-dude schreef op 25 February 2003 @ 18:57:
[...]

Tuurlijk! Het geld groeit iedereen op de rug! Duidelijk de Dixons oplossing, zal wel stuk zijn, hup een nieuwe erin!

Delete de beeldschermadapter in het apparaatbeheer en start de laptop opnieuw op! Stuurprogramma's worden nu opnieuw geladen en je hebt zeker kans dat ie `t dan opeens weer doet. Je kunt ook handmatig de drivers opnieuw installeren. Haal hiervoor eventueel de nieuwste drivers van internet!

Succes

A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-08 14:57
Btw hoe wou je een video"kaart"in een laptop vervangen is volgens mij altijd ingebouwd in mobo

Alles is terug te redeneren naar 4

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:00

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> VB

Verwijderd

[...]

ik wens je veel sucses om een video kaart in een laptop te vervangen.
die zit op de mobo.

maar probeer eens een schone install of probeer eens wat te romelen met de drivers . veel syc6

• -bolio-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:22

-bolio-

Gamertag: BolioDraak

Meestal kun je bij laptops met een fn f* combo switchen van beeldscherm. Dit kan op mijn laptop ook al tijdens boot. Als dit bij jouw laptop ook kan zou je eens kunnen uit proberen om van scherm te wisselen voordat de laptop naar windows is geboot. Werkt dit ook niet dan vrees ik voor een defect en in dat geval retour afzender.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Heb je De grote tv-out FAQ aal doorgelopen? EN de drivers opnieuw installeren is ook een goede mogleijkheid ja.

[...]

Zeg dan niets :/

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tnx allen reinstall van de vga drivers hielp B)

iStockphoto

Pagina: 1