4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
*graaft in zijn geheugen, vraagt zich af hoe microkid zeker weet dat het atx is*
Ik dacht (maar ik moet niet zoveel denken
) dat Siemens een eigen connectorlayout heeft op zijn voeding en dat de schroefgaten in het chassis niet helemaal atx-compliant zijn. Ik heb wel eens zo'n bakkie bij mijn vorige baas (Vobis
) voor reparatie gehad en liep toen tegen het gesodemieter op dat Siemens (en andere semi-amerken trouwens) een eigen idee heeft van standaarden hanteren ...
Ik dacht (maar ik moet niet zoveel denken
Het is ATX, zie deze site:
En een prijs voor degene die dat taaltje herkent...Slim Desktop ar ATX sistēmas barošanas avotu
Oslik blyat! Oslik!
Litoweens?
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Lets dus (de .lv extensie geeft eea behoorlijk weg
)- Litouws is .lt
On-topic:
Ik heb ff naar dat kastje gekeken en het ziet er erg
uit. Als je de PSU niet te zwaar belast zijn er bijna geen grenzen aan wat erin gezet kan worden. Ik heb niet kunnen achterhalen of het een standaard formaat ATX PSU is. Zo ja, vervangen met een 300W exemplaar en gooi er een K7S5A icm Duron 1300 ofzo erin- EUR 100 en je kunt weer helemaal mee 
Is de PSU non-standaard, dan moet je de boel opmeten en een flinke queeste beginnen naar een high-power variant
Daar staat tegenover dat ik met een 145W microATX geval zonder problemen een K5SEM (PC Chips M810LMR) met Duron 1300 draaiend heb gehad en nu met dezelfde PSU een BX mobo met P3-450 aanstuur
On-topic:
Ik heb ff naar dat kastje gekeken en het ziet er erg
Is de PSU non-standaard, dan moet je de boel opmeten en een flinke queeste beginnen naar een high-power variant
Daar staat tegenover dat ik met een 145W microATX geval zonder problemen een K5SEM (PC Chips M810LMR) met Duron 1300 draaiend heb gehad en nu met dezelfde PSU een BX mobo met P3-450 aanstuur
Oslik blyat! Oslik!
Ik heb hier zo'n siemens bak staan, geen P1 @ 100 mhz, maar een PII @ 350, en er zit hier wel een ATX connector, maar er mist 1 draadje.......
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Pagina: 1