The first casualty in war is always the truth...
lekker veel info geef je... merk cd, brander, lezer, of je ze ook al in andere spelers heb getest....
euh my bad 
de cd's zijn van het merk sun star heb er een stuk of 100 en heb er nog nooit problemen meegehad. heb een 32x brander van het merk lite-on.
In andere spelers heb ik de zelfde probleem... soms doen ze het en soms niet
de cd's zijn van het merk sun star heb er een stuk of 100 en heb er nog nooit problemen meegehad. heb een 32x brander van het merk lite-on.
In andere spelers heb ik de zelfde probleem... soms doen ze het en soms niet
ik ben nu geneigt te zeggen dat je maar een beter merk cdr's en/of brander moet proberen.
sun start lijkt me nou niet echt een merk dat uitblinkt in kwaliteit. liteo-on ook niet, maar da's persoonlijk en er zullen veel tweakers het niet met me eens zijn...
crc is gewoon dat de cd gaar is.
probeer eens op een lagere snelheid te fikken en je firmware up te graden.
sun start lijkt me nou niet echt een merk dat uitblinkt in kwaliteit. liteo-on ook niet, maar da's persoonlijk en er zullen veel tweakers het niet met me eens zijn...
Lijkt mij in dit geval eerder een geval van verkeerde CD-R's. Probeer iig eerst een 'merk'CDsharkzor schreef op 25 February 2003 @ 18:29:
ik ben nu geneigt te zeggen dat je maar een beter merk cdr's en/of brander moet proberen.
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
hmm op een 20speed doen die dingen het goed
en als ik een "merk" cd gebruik is 32speed geen probleem, volgens nero just speed kunnen die dingen maar 23max geschreven worden het zal daar dus wel aan liggen.
maar weet iemand wat ik doen om die cd's een beetje te fixen... want 30cd's is best wel veel (kwa tijd om te branden
). soms kan ik ze lezen en soms niet (zelfde cd dus).
maar weet iemand wat ik doen om die cd's een beetje te fixen... want 30cd's is best wel veel (kwa tijd om te branden
Een cd-spelerreiniger zou misschien een beetje helpen zodat ie ze iets vaker beter leest, maar k vrees dat er geen truukje is om slechte CD's beter te makenAlpha-xp schreef op 25 February 2003 @ 18:47:
hmm op een 20speed doen die dingen het goeden als ik een "merk" cd gebruik is 32speed geen probleem, volgens nero just speed kunnen die dingen maar 23max geschreven worden het zal daar dus wel aan liggen.
maar weet iemand wat ik doen om die cd's een beetje te fixen... want 30cd's is best wel veel (kwa tijd om te branden). soms kan ik ze lezen en soms niet (zelfde cd dus).
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Pagina: 1