nForce2 IDE driver + Nero Burning Rom gaat niet

Pagina: 1
Acties:

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-03 11:01
Ik heb problemen met de installatie en werking met Nero Burning Room ( CD-brandprograma)
namelijk:

Als ik de IDE driver instaleer van nVidia ( nForce_2.03_WinXP ) dan functioneert mijn Plextor met de Nero software niet

Ik krijg namelijk error IDE/SCSI error ?!
mijn IDE kanalen worden wel herkend door windows na de instalatie van nForce_2.03_WinXP als SCSI onderdelen, dat is normaal , en als ik wil met Nero branden dan krijg ik tijdens branden deze error :?
Mij systeem valt uitalkaar na deze SCSI/IDE Error van Nero .

Nero :

Nero.Burning.ROM.v5.5.9.14. en Nero_Burning_ROM_Enterprise_5.5.10.0.

wat noch onduidelijker is dat :
1 CD kan ik voor 100% simulatie uitvoeren en 1 keer normaal branden maar als ik wil een nieuwe CD branden dan stopt hij bij branden Crue ??= begin van de brandopdracht 4% en dan moet ie gaan omschakelen naar de ISO file maar dat doet ie niet

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Verwijderd

En werkt het met de oudere drivers wel?

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-03 11:01
Ja. als je de IDE Driver niet instaleerd van nVidia dan is het geen probleem.
Alleen probleem is wel als ik de driver niet instaleer dan gaan de preformance van mijn IDE harde schijven 25% weg :( ( anders ging ik niet instaleren de IDE driver )

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Verwijderd

heb je al geprobeerd een update te installeren van Nero?

Verwijderd

Ik heb exact hetzelfde probleem. Sinds ik een 7njs bord heb met de nvidia drivers die hierboven genoemd zijn, worden mijn ide dvd-speler en cd-brander herkend door windows xp pro als scsi apparatuur.
Nero herkende mijn brander niet meer, maar na een update werkt dat weer prima. Helaas blijven andere programma's steken op het probleem dat de cd-brander niet als brander wordt herkend en dan krijg je errors als: "no additional error data occurance. (1000)."

Iemand enig idee hoe je de nvidia drivers kan gebruiken en dat de ide spelers gewoon als ide worden herkend en dus niet automatisch als scsi worden herkend.

Verwijderd

Zijn er toevallig niet nieuwere Nforce drivers :? BTW: Ik heb met me Epox8rda+ rev1.1 en 48x plextor + liteon DVD geen problemen nero werkt als een zonnetje *)
Pagina: 1