hehe... nee, dat is het niet. Ik voel tenminste niet de drang om iets te moeten compenseren. Er zit een andere frustratie achter.
Lang geleden toen ik nog nieuw op het gebied van pc's was (ik kwam van amiga), kocht ik één van de snelste pc's die er op dat moment waren. Jawel, een PIII 500 (zolang geleden dus). Het dingetje was ingebouwd in een midi-touwer. Mijn huisgenoot had maar een 233 Mhz, maar dan wel in een bigtower. Ik was dus natuurlijk beretrots dat mijn pc veel sneller was (ik was gezien de prijs van dat ding destijds wel verplicht aan mezelf om er trots op te zijn).
Komt er één of andere guppo langs, kijkt naar de twee pc's: "Goh, die grote daar is zeker beter.". Ik dus natuurlijk meteen: "Nee !". Hij weer: "Nou, die grote is wel veel gaver, ik zou voor die grote gaan."
Nouja, die grote zag er ook wel indrukwekkender uit.
Nee, ik ben toen niet gelijk een bigtower gaan kopen. Pas toen mijn miditower niet meer dicht kon omdat mijn live-drive er bovenop moest liggen met de kabels naar binnen toe (er was geen plek meer) heb ik een bigtower gekocht. En ik heb er geen plexyglas en neonbuizen enzo in gebouwd, maar ik vind hem tot op de dag van vandaag nog mooi om te aanschouwen

.
(overigens, als mijn belastinggeld binnen is ga ik wel wat doen aan die 500 mhz...).
Affijn, voor mij een bigtower dus. Ik pas mijn meubels in mijn interieur wel aan aan mijn apperatuur en niet andersom. Ik bedoel, je moet prioriteiten stellen natuurlijk.
Tot slot moet ik overigens nog zeggen dat mijn Amiga in mijn toetsenbord zat verwerkt. Zo'n helemaal bol staand toetsenbord omdat je er nog van alles in hebt gepropt heeft ook wel zijn charmes

.
[
Voor 16% gewijzigd door
Anoniem: 43565 op 28-02-2003 02:07
]