okay voordat ik gelijk op slot ga , ik ben dis op zoek naar andere soort genoten like netmeetng. Die simpel te bedienen zijn , goed werken achter een router en klein in format zijn. Dit wil ik omdat om de een of andere manier de andere kant geen verbinding krijgt met mij netmeeting terwijl (heb het zelf getest met een modem) ik wel verbinding krijg.
Alle poortsen staan open dus in theorie werkt alles goed. Al goed ik zou graag een alternatief willen een chat of een programma.
Ik heb geen zin om eerst 50 progs te downloaden , waarvan 30 me 1000 fout melding geven en de andere 20 shareware zijn en veels te groot. ( heb het al eens geprobeerd ben gestopt bij fout melding 3 want toen was windows dood.
maar goed wat is ene goed alternatief?
Alle poortsen staan open dus in theorie werkt alles goed. Al goed ik zou graag een alternatief willen een chat of een programma.
Ik heb geen zin om eerst 50 progs te downloaden , waarvan 30 me 1000 fout melding geven en de andere 20 shareware zijn en veels te groot. ( heb het al eens geprobeerd ben gestopt bij fout melding 3 want toen was windows dood.
maar goed wat is ene goed alternatief?