[Outlook] agenda/kalender export naar vcalendar

Pagina: 1
Acties:

• MinddiggerNL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 18:18
Hallo,

Ik heb een korte vraag: Is het hier toevallig iemand ooit gelukt om de kalender van Outlook (NL 2000/XP) te exporteren naar een vcal (vcalendar) bestand??

Ik heb zojuist GoT eens doorzocht en gisteren de halve dag via google zitten zoeken, maar ben nog geen stap verder gekomen! Ik weet dat je een enkel kalenderitem kunt opslaan als vcal (vcs) bestand, maar dat schiet niet echt op als je bij meerdere mensen de complete agenda moet kunnen exporteren.
Ik heb ook een programmatje gevonden wat zou doen wat ik wil, maar dat doet het dus niet...ook een online converter werkt niet :(
Importeren van vcal bestanden kan Outlook dus wel, maar daar heb ik weinig aan. Exporteren naar csv bestand heeft me ook nog niet verder geholpen.

Dus...weet iemand of er een manier is, maakt niet uit via wat voor omweg (heb bijv. een Compaq Ipaq ter beschikking als het moet...zag nl. dat het soms wel wil lukken om agenda van outlook en pda te syncen), om dit voor elkaar te krijgen? Het gaat erom dat ik de kalender/agenda uiteindelijk kan importeren in een php groupware pakket.

Alvast bedankt!

• MinddiggerNL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 18:18
Niemand hier ervaring mee? Volgens mij stel ik verrekte moeilijk vragen want er wordt bizar weinig gereageerd op mijn laatste topics :(

Verwijderd

Ben er nu ook me bezig heb jij in die tussen tijd al iets gevonden?