[gezocht] Printen op creditcard pinpas size

Pagina: 1
Acties:
  • 1.725 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-06 11:58
Ik ben momenteel bezig om kaartjes te klussen met adressen en alles moet op een kaartje ter grootte van een pinpas. Omdat het vrij veel info is is het handig om ook de achterkant te gebruiken.

Nu is word verre van ideaal om dit te doen. voornamelijk omdat het formaat niet standaard in word zit en je dus heel precies tabellen moet gaan maken. Nu zoek ik eigenlijk een programma om dit wat makkelijker maken. Dus, pasjes formaat zit er standaard in. Beetje het drag and drop idee van veel cd-hoesjes-maak-programma's. Liefst Heb ik ook nog dat als ik het A-4'tje in mijn printer omdraai dat ie de achterkant van die kaartjes er netjes uitgelijnt op weet te zetten.

Welk programma kan ik het best gebruiken. De search heeft me eigenlijk alleen links naar profie dtp bureaus opgeleverd die het geheel op hard plastic drukken. Maar das weer teveel van het goeie.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En als je kiest voor:

TOOLS | ENVELOPES and LABELS ...

Daar kan je precieze maten opgeven

edit:
Als je echt vrij wilt zijn in je opmaak, dan moet je misschien gaan denken aan applicaties zoals Quark Express e.d.

[ Voor 40% gewijzigd door BtM909 op 25-02-2003 16:42 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-06 11:58
Hmm, krijg nou wat. Had alleen nog maar de standaard enveloppen gevonden. Blijkt er dus een heel scala aan andere formaten in te zitten. Thnx. Zal ook is kijken naar quark express. Weleens van gehoord, maar meer in context van posters en boekjes.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64