Toon posts:

[IE] opent ineens links van AD?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[situatieschets]

/me heeft gehoord van Opera en deze geïnstalleerd. Vind deze browser beter werken en verbergt IE.

Alles gaat goed.

/me denkt dat IE dan best van zijn comuter af kan, na enige hulp volgt hij een link en hij volgt deze aanwijzingen.

Er gaan dingen fout.

[/situatieschets]

Ineens kan heidekneus niet meer bij "add/remove programs" ,start niet meer op, en links va mijn AD (van b.v. de foktracker) openen niet meer.

/me vloekt en installeert IE6 weer. Hopelijk komen we van de problemen af. Helaas wat gebeurd er nu (na veelvuldig opnieuw opstarten, Opera opnieuw installeren en default browser maken en IE verbergen.

1: Ik krijg dit icoontje niet meer weg (hoort een opera icoon te wezen)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/icoontje.gif

2: Alles werkt verder goed (lees Opera opent alles) maar de links van mijn Active Desktop (b.v. de Foktracker) WORDEN MET IE GEOPEND! (<-- sorry voor het schreeuwen ben een beetje pissig geworden toen)

Ik heb vervolgens bij Filetypes (in verkenner) alles wat ook maar iets met Internet te maken heeft gelinkt met Opera. Maar nog steeds....... :'(

Kan iemand hierbij helpen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 16:38 . Reden: Ook ff image tag gefixt ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

FF de img-tag gefixed:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/icoontje.gif

Je hebt nu dus twee problemen?

1. Icoontje verandert niet naar opera icoon
2. Link in AD wordt toch in IE geopend

1. Wat voor icoon zie je bij File Types in explorer?

[ Voor 50% gewijzigd door BtM909 op 25-02-2003 16:52 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op 25 februari 2003 @ 16:37:

1. Wat voor icoon zie je bij File Types in explorer?
Opera :'(

Verwijderd

Misschien snap je het beter als je je active desktop ziet als een instantie van de Internet Explorer 6 browser. Je desktop is dus een pagina in een window van IE. Die gaat niet in Opera openen, net zoals je als je in opera browset en op een link klikt, niet ineens IE voor je neus krijgt.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 20:32:
Misschien snap je het beter als je je active desktop ziet als een instantie van de Internet Explorer 6 browser. Je desktop is dus een pagina in een window van IE. Die gaat niet in Opera openen, net zoals je als je in opera browset en op een link klikt, je niet ineens IE voor je neus krijgt.
Dat weet ik wel, maar een tijd lang (totdat ik IE probeerde te uninstallen) werkte dat met de desktop dus gewoon wel! het moet dus kunnen....

Verwijderd

Topicstarter
anyone? :)

Verwijderd

Topicstarter
One more time........
Afbeeldingslocatie: http://www.click-smilies.de/sammlung/party/party-smiley-050.gif

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:10

crisp

Devver

Pixelated

AD draait op de engine van IE, dus is het logisch dat links van je AD ook in IE openen...

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
crisp schreef op 02 March 2003 @ 20:03:
AD draait op de engine van IE, dus is het logisch dat links van je AD ook in IE openen...
Niet helemaal, ik schreef al eerder dat het wel een tijd gewerkt heeft! Links van mijn AD werden geopend met Opera. Er moet dus wel een instelling zijn die dat kan verhelpen.
Maar om mijn hele systeem opnieuw te installeren en daarna Opera weer te installeren gaat me iets te ver. Daarom dus deze vraag.
Pagina: 1