Ik zit met een vreemd probleem, denk ik. Als ik via Netwerk omgeving (XP Home) de schijf van computer 1 aanklik dan duur het verschrikkelijk lang voordat die geopend wordt. Tijdens het wachten reageerd het venster zelfs niet. Ik heb geen idee waar het aan licht want vanaf computer 1 naar 2 doet hij het wel gelijk goed.
Dit heeft te maken met de folders 'printers' en 'scheduled tasks'. Als je even zoekt op GoT vind je zeker de oplossing
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
sorry snap even niet wat je bedoelt, moet ik zoeken naar folder printers en scheduled tasks?
Als je start -> run -> \\pcnaam doet, dan zie je daar ook de folders printers en scheduled tasks. Die zijn onder XP de boosdoener. De oplossing staat op GoT en zul je ff moeten searchentoktokcity schreef op 25 February 2003 @ 16:17:
sorry snap even niet wat je bedoelt, moet ik zoeken naar folder printers en scheduled tasks?
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
als de oplossing is dat je in reedit die regel moet verwijderen dan werkt dat in iedergeval niet...
Nog even verder zoeken
Nog even verder zoeken
probeer de schijf eens in te stellen als netwerkschijf, maar wel zo dat ie niet bij opstarten verbinding maakt, maar pas als je hem weer gebruikt. dan hoef je niet de hele computer te openen via netwerkomgeving en het is mijn ervaring dat dat een hoop scheelt.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Verwijderd
pas kicken na 24 uur...toktokcity schreef op 25 februari 2003 @ 17:03:
Ik kan de oplossing niet vinden. Zijn er mensen die het zelfde probleem hadden en al wel een oplossing hebben gevonden?
het werkt al. Ik heb een aanpassing in het beheer gepleegd door een toepassing uit te schakelen. Nu werkt het prima en lekker snel.
Pagina: 1