Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 12:50:
Ik zou eerst maar eens controleren of het wel kan. De Policy van @home was altijd dat de persoon op wiens naam de kabel staat, opdracht moet geven danwel moet ondertekenen. In heel veel studentenhuizen wordt dan ook geen @home aangesloten. Ook al omdat de plaats waar het modem moet worden aangesloten vaak in een openbare ruimte ligt (inderdaad waar de groene kabel binnenkomt en nog voor de versterkers van het interne tv net).
Zelfs als de verkoop van @home over het hoofd ziet dat het een studentenhuis is, willen de installers het zelf nog wel eens afbreken.
Dus als je zeker wilt zijn dat je kabel krijgt, laat het dan door de eigenaar van het pand aanvragen anders heb je grote kans dat het niet doorgaat.
Nico
In je profile staat ook al dat je Nico heet, hoef je niet nog een keer te zeggen
@Home doet echt in 99,9% van de gevallen niet moeilijk, hier ook, aansluiting van een woningstichting, studentenhuis, geen probleem.
Bij een bedrijf, waarbij de monteur al verteld werd waar de server stond, geen probleem.
Enige wat je wel moet doen:
Zoveel mogelijk aanvragen in 1x insturen/bellen/mailen, komt er vast wel 1 doorheen.
Soms willen ze weleens moeilijk gaan doen, ongeacht wat voor aansluiting, vaak is een andere medewerker daarbij al de oplossing, ik heb het gehad bij mij thuis, op mijn kamer, en mijn moeder bij het bedrijf waar ze werkte. Dus je niet laten afschepen met een "NEE", het kan zijn dat de helpdeskmedewerkers dat standaard zeggen ofzoiets. Terwijl het volgens de PC check wel kan.