[ASP]CopyFolder Filesystem

Pagina: 1
Acties:

• Jaspertje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-08 16:04

Jaspertje

Max & Milo.. lief

Topicstarter
Hey allemaal..

In het CMS wat gebouwd is, moet het mogelijk zijn om directory's te kopieren..

Nu gaat het kopieren opzich goed door het volgende:
ASP.NET Visual Basic:
1
fs.CopyFolder "c:\inetpub\wwwroot\pages\nuletje","c:\inetpub\wwwroot\pages\temp\"

Nu wordt dus de folder nuletje helemaal (+ inhoud) gekopierd naar temp, en komt daar dus onder te liggen (/temp/nuletje). Maar ik wilde het eigelijk zo hebben dat je in dezelfde map als waar nuletje staat een nieuw map krijgt met een naam die ze zelf bedenken...

Het kan ook wel door alles wat onder /nuletje ligt te kopieren, maar dan moet ik alles gaan checken.. en ik had gehoopt dat het ook zo kon..

Kan ik dus CopyFolder gebruiken en gelijk een RenameFolder(weet het command niet uit mn hoofd) doen??

[ Voor 10% gewijzigd door Jaspertje op 25-02-2003 15:24 ]

Verwijderd

eerst de naam afvangen via een inputbox, in een variabele gooien en achter
\temp\" + $userinput;

?

Greetz,

Remco

• Jaspertje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-08 16:04

Jaspertje

Max & Milo.. lief

Topicstarter
Nee dat is het niet.. want dat gebeurt hier ook.. vervang die temp door elke willekeurige naam.. dan nog komt daarachter eerst de map nuletje, en daarna pas de rest van de zooi die ze erin zetten..

het is geen php :)

[oplossing]

Oplossing gevonden: ipv een \ acter je kopieerman te zetten moet je dat niet doen (lekker onduidelijk :))

ASP.NET Visual Basic:
1
fs.CopyFolder "c:\inetpub\wwwroot\pages\nuletje","c:\inetpub\wwwroot\pages\temp"

[/oplossing]

[ Voor 38% gewijzigd door Jaspertje op 25-02-2003 15:47 ]

Verwijderd

oke cool. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 15:27:
eerst de naam afvangen via een inputbox, in een variabele gooien en achter
\temp\" + $userinput;

?

Greetz,

Remco
Zo gaat het noch in asp noch in php...
asp:
"\temp\" & userinput
php:
"\temp\" . $userinput;
Dit hoeft voortaan ook niet meer, en lees de FAQ aub ff door wat betreft het groeten onder elke post...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 February 2003 @ 16:53:
[...]
Zo gaat het noch in asp noch in php...
asp:
"\temp\" & userinput
php:
"\temp\" . $userinput;
Ja oke, was ff het idee, ik had id ff op de officiele manier moeten schrijven, maar hij wist wat ik bedoelde
[...]

Dit hoeft voortaan ook niet meer, en lees de FAQ aub ff door wat betreft het groeten onder elke post...
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je per se zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.

Dusch, oke, ik zal er op letten, automatisme en zow.
Wel pietje precies hoor ;)
Pagina: 1