Toon posts:

VGa connector layout.

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een monitor zonder vga stekker eraan, omdat de computer ooit is is gestolen en ze de kabel hebben af geknipt. Ze hebben de monitor achter gelaten zonder stekker :( Nu heb ik de monitor open gemaakt en op de print gekeken welke draden waaraan moeten. Nu is het alleen zo, dat ik dus niet weet, welke pinnen op de vga connector ik moet hebben.

Kan iemand me helpen met een layout van een vga stekker (15 polig)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:15

The Eagle

I wear my sunglasses at night

al ge googled?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:15

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inderdaag google gebruikt. Maar kwam steeds op van die schema's en dan werden er bepaalde polen niet gebruikt. Dus wist niet zeker of het goed was.
En wilde liever zekerheid. Voordat ik straks een monitor opblaas. Of erg nog mn vga kaart.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 15:25:
Ik heb inderdaag google gebruikt. Maar kwam steeds op van die schema's en dan werden er bepaalde polen niet gebruikt. Dus wist niet zeker of het goed was.
En wilde liever zekerheid. Voordat ik straks een monitor opblaas. Of erg nog mn vga kaart.

Het spijt me hoor maar het linkje dat ik gaf verklaart alle pinnen en was de eerste hit die ik met Google kreeg.

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
volgens mij is het meer werk om het kabeltje door te knippen dan open te maken maar dat even offtopic.

Wat voor monitor is het? zelf heb ik nog wel wat oude vga shit staan waarvaan
beeld scherm zelf kapot is.

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zie Google dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.