On the Fly branden gaat nie meer :(

Pagina: 1
Acties:

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Topicstarter
Situatie is een LG 52x CD-ROM PIO4 mode en een MSI 8348 Exaclink Brander ATA66 mode. Ze zitten allebij op een ander IDE kanaal. Zodra ik on the fly wil gaan branden loopt die dus vast :( Heb geprobeerd op verschillende snelheden, maar steeds loopt dit dus vast. Wat mij ook opvalt is dat het gebeurt precies aan het einde terwijl de buffer aftelt. En precies bij circa 6 procent loopt echt alles gewoon vast hele pc :'( gevolg alle cdtjes zijn verneukt :| Ik heb een vermoeden dat het te maken heb met dat PIO4 mode en ATA66 dat dit niet lekker loopt op een of andere manier. Maar ik zit ook te twijfelen aan mijn CD-ROM speler heb zo'n vermoeden dat deze gewoon op ATA33 of 66 moet kunnen draaien. Model is LG 8520B heeft iemand hier een oplossing voor of heeft iemand raad :/

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

• HielkeJ
  • Niet online
Die LG heb ik er ook in gehad, en die ging ook telkens terug naar PIO, maar als ik dan de optie "dma aanzetten als het kan" ofzo aanzetten, ging hij wel naar DMA, dus probeer dan eens :)

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Bios gechecked of DMA aanstaat (of auto)?
Welk OS?
OS gechecked of DMA aanstaat?
....

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
Zet ze dan eens allebei op hetzelfde kanaal, kijken of dat effect heeft?

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Topicstarter
Jep dat staat ie al op DMA, maar in me bios staat ie nog steeds PIO mode 4, maar vreemde is er staat me nog steeds iets bij dat deze in het bios ook op DMA moet kunnen draaien :?

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Bios-update?

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
Of/en firmware update? :?

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Topicstarter
Allerlaatste bios zit erin 1011 gaat om een Asus A7V, 1012A niet want das beta heb ik gedonder mee gehad. Voorheen zat hier een Aopen 12x10x32A Justlink in en daar heb ik on the fly nooit problemen mee gehad. Gebeurt zowel in 2000 als XP Pro :/

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Topicstarter
Thanatos schreef op 25 February 2003 @ 15:08:
Zet ze dan eens allebei op hetzelfde kanaal, kijken of dat effect heeft?
Naja hij loopt nu niet meer vast :) maar nu zijn de cdtjes onleesbaar en loop Xp steeds vast B) hehe ff kijken of het aan dat cdtje ligt :?

Pagina: 1