Ik zit al de hele tijd met een pci videokaart in mn pc en heb onlangs een voorlopig AGP kaartje gekocht (met SiS6326AGP chipset)
(->Tot de Radeon 9500pro wat zakt in prijs)
Maar het enige dat ik krijg is een zwart scherm (er wordt zelf geen signaal naar mn monitor gestuurd) en de pc maakt enkele beeps.. op de bracket blijft hij meestal hangen bij Boot attempt (this wel set low stack and boot via int 19h)
Ondertussen heb ik het al geprobeerd met een andere AGP kaart en met hetzelfde resultaat..
Het pci slot dat hetzelfde irq deelt met de agp heb ik vrij gelaten dus dat is het niet.. ook id bios heb ik al wat settings verandert maar zonder resultaat..
M'n systeem :
KT3 ultra 2
256Mb apacer ddr333 cl2.5 +256Mb Infineon ddr333 cl2.5
athlon XP 2000+ (volcano 7)
2nic's
HD Maxtor 60 gig, Maxtor 40gig, WD 80gig
Iiyama pro454
Weet er soms iemand wat het probleem zou kunnen zijn?
Zou het kunnen dat mn AGP poort stuk is, of zou het toch ergens ad instelling kunnen liggen?
Ik heb alle pci kaarten er al eens uit gegooid dus een conflict kan het volgens mij niet zijn
Thanks
Sandoz
(->Tot de Radeon 9500pro wat zakt in prijs)
Maar het enige dat ik krijg is een zwart scherm (er wordt zelf geen signaal naar mn monitor gestuurd) en de pc maakt enkele beeps.. op de bracket blijft hij meestal hangen bij Boot attempt (this wel set low stack and boot via int 19h)
Ondertussen heb ik het al geprobeerd met een andere AGP kaart en met hetzelfde resultaat..
Het pci slot dat hetzelfde irq deelt met de agp heb ik vrij gelaten dus dat is het niet.. ook id bios heb ik al wat settings verandert maar zonder resultaat..
M'n systeem :
KT3 ultra 2
256Mb apacer ddr333 cl2.5 +256Mb Infineon ddr333 cl2.5
athlon XP 2000+ (volcano 7)
2nic's
HD Maxtor 60 gig, Maxtor 40gig, WD 80gig
Iiyama pro454
Weet er soms iemand wat het probleem zou kunnen zijn?
Zou het kunnen dat mn AGP poort stuk is, of zou het toch ergens ad instelling kunnen liggen?
Ik heb alle pci kaarten er al eens uit gegooid dus een conflict kan het volgens mij niet zijn
Thanks
Sandoz