Toon posts:

Driver DVD-rom

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Windows XP op de computer en gelijk kan ik geen DVD's meer afspelen. Ik heb een Samsung DVD rom (SD612F) en kan geen drivers of firmupdate vinden.

WIE O WIE HELPT ME??????????????

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ehm.. :)

Als het goed is heb je geen drivers nodig voor je DVDspeler...
WEL heb je software nodig om DVDs af te kunnen spelen :)

Probeer bijv. WinDVD, PowerDVD :)

Of begrijp ik je vraag verkeerd? :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 14:45:
Windows XP op de computer en gelijk kan ik geen DVD's meer afspelen. Ik heb een Samsung DVD rom (SD612F) en kan geen drivers of firmupdate vinden.

WIE O WIE HELPT ME??????????????
je hebt voor deze speler geen drivers of firmware update nodig.
Wordt de speler wel herkent in de bios of in windows?
en werken gewone cd's wel?

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
Je moet wel dvd softare installeren voorat je dvds kan afspelen ;)

Vaak Krijg je iets als PowerDvd bij je speler

Verwijderd

Topicstarter
Nope je begrypt hem wel goed. Ik ben het er mee eens dat je normaal geen drivers nodig hebt, alleen een afspeel proggie maar ik heb al verschillende proggie's geprobeerd en het probleem lijkt me dus bij de DVD speler zelf te liggen. Zodoende kom ik op de drivers van de DVD spelers, maar als iemand weet waar het ook aan kan liggen hor ik dat graag

Verwijderd

Topicstarter
gewone cd's werken perfect
dvd rom wordt herkent als dvd rom
tevens heb ik bij opstarten van win xp vage conflict dat CD recording software systeem mogelijk instabiel maakt en dat de recorder niet in het geheugen geladen wordt.
In bios klopt alles
in winxp klopt alles (dnek ik)
Ik heb Nero 5.5 als recordprog
WINDVD/ POWERDVD als dvd player

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Verwijderd schreef op 25 February 2003 @ 14:59:
gewone cd's werken perfect
dvd rom wordt herkent als dvd rom
De hardware lijkt dus in orde.
tevens heb ik bij opstarten van win xp vage conflict dat CD recording software systeem mogelijk instabiel maakt en dat de recorder niet in het geheugen geladen wordt.
Vertel eens wat meer over dit probleem. Foutmeldingen? Hoe ziet het verhaal er in je device manager uit, staan daar waarschuwingen? Staan er foutmeldingen of waarschuwingen in je eventlog?

[ Voor 3% gewijzigd door Rataplan op 25-02-2003 15:03 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

Topicstarter
Ja foutmelding in de vorm van pop-up ballonnetje, in app.beheer wordt app. als functionerend gezien en worden er geen problemen geconstateerd > zou je dus zeggen dat het ballonetje nergens op slaat, maar ja het blijft Win xp en t zegt niet voor niets dat het systeem in stabiel kan worden

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Wees zo vriendelijk om even te vermelden WELKE foutmelding er in dat ballonnetje staat. We zijn hier nog steeds niet helderziend.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 21:23
Tja, dit soort topics horen niet hier in Overige hardware, maar in Opslagmedia & I/O Controllers

Maar als je daar nog een post wilt zetten, maak dan een duidelijke startpost.. Vertel wat voor hardware je hebt, wat de foutmeldingen zijn, wat voor OS je gebruikt, en vooral ook wat je zelf al hebt geprobeerd en gezocht..

succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.