Ik wil graag Win2K Pro installeren en erop houden, maar mijn HD ruimte is niet de grootste. Ik gooi telkens Win2K eraf omdat ie gewoon te groot wordt. Om iig iets tegen te gaan, laat ik de HD gewoon op FAT32 staan met een cluster-size van 8K(daar NTFS schijfruimte vreet) en gebruik een specifieke grootte voor mijn swap: 786-786 en dat op een ander nog kleiner (maar snel! HDtje).
Als de windows-dir alleen al groeit tot boven de 800MB wordt mij dit toch een beetje TE gortig en dan de rest er nog bij.
Ik delete elke dag temp-files en allerlei andere troep die weg kan zoals de logs, inf-files , DLL's, etc. (ik heb hier ook NOOIT problemen mee gekregen, ik weet dus wel WAT ik doe, echter dus, tot zo ver...)
Dus, mijn vraag is: Kan ik nog wat dingen deleten en dergelijk om zo Win2K zo klein mogelijk te krijgen???
Als de windows-dir alleen al groeit tot boven de 800MB wordt mij dit toch een beetje TE gortig en dan de rest er nog bij.
Ik delete elke dag temp-files en allerlei andere troep die weg kan zoals de logs, inf-files , DLL's, etc. (ik heb hier ook NOOIT problemen mee gekregen, ik weet dus wel WAT ik doe, echter dus, tot zo ver...)
Dus, mijn vraag is: Kan ik nog wat dingen deleten en dergelijk om zo Win2K zo klein mogelijk te krijgen???
StabilityMatrix Discord -> (persistent invite linkje)