HihiOp donderdag 16 november 2000 20:22 schreef Dizzytal het volgende:
hihi, ja
Vreemd antwoord
Ja dat heeft hij inderdaadOp donderdag 16 november 2000 20:26 schreef dhm00 het volgende:
[..]
Hihi
Vreemd antwoordlast van gekte
(misschien toch een beetje overdreven)
nou fraai hoor, wordt zomaar even over je gezegd dat je gek bent.
En dat tewijl je "normaal" antwoord geeft op de vraag...
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Wat is er normaal aan jouw antwoord ?Op donderdag 16 november 2000 19:27 schreef Dizzytal het volgende:
nou fraai hoor, wordt zomaar even over je gezegd dat je gek bent.En dat tewijl je "normaal" antwoord geeft op de vraag...
het "ja" gedeelte, de vraag was: "Bestaat 66Mhz ook of andere Mhz in SDram" en ik zeg "ja"
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Nog een ander vraagje.
Ik heb een Mobo die 100Hhz ondersteund kan ik 1 reep 66Mhz en 1 reep 100Mhz tegelijk gebruiken
Ik heb een Mobo die 100Hhz ondersteund kan ik 1 reep 66Mhz en 1 reep 100Mhz tegelijk gebruiken
Dhm00 doelt op het 150 Mhz geheugen, het geheugen voor de Tweaker.Op donderdag 16 november 2000 20:26 schreef dhm00 het volgende:
[..]
Hihi
And The Only One
Verwijderd
Hmm, ik heb ook last van die gekte, geef maar 150mhzOp donderdag 16 november 2000 20:26 schreef dhm00 het volgende:
[..]
Hihi
DUH, hij geeft naar mijn mening gewoon antwoord, kan je er niks mee omdat het niet begrijpt, ga dan niet meteen op hem zeuren.Op donderdag 16 november 2000 19:28 schreef Ares408 het volgende:
[..]
Wat is er normaal aan jouw antwoord ?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Pagina: 1