MS Project 97 Resources

Pagina: 1
Acties:

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:19
Dag allen,
Ik heb een klein probleempje. Ik heb in MS-Projects namelijk een project aangemaakt, met tijdslijnen, resources etc.
Als tijdslijnen heb ik de doorlooptijd genomen, niet het aantal uren dat een medewerker ergens aan werkt. (Dat geeft geen realistisch beeld ivm met doorlooptijden)
Maar wanneer ik nu naar het resource overzicht ga om te kijken hoeveel uur mensen werken, berekent projects dit via de doorlooptijden.

Heeft iemand enig idee hoe ik per activiteit aan kan geven hoeveel uur een medewerker er mee bezig is? Dan krijg ik tenminste een normaal overzicht van geplande uren..

alvast bedankt!

-edit-

wat ik geprobeerd heb is een nieuwe column aan te maken, daar het aantal uren in te gooien, maar deze kan ik nergens linken aan de uren in het resource overzicht...

Flickr PSN ID= cheironnl

• cheiron
Niemand?

;(

Flickr PSN ID= cheironnl

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:31

Arno

PF5A

Het wordt niet op prijs gesteld als je zo snel al je topic kicked. Wacht er liever 24 hr mee ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• cheiron
Traag schreef op 25 februari 2003 @ 15:08:
[...]
Het wordt niet op prijs gesteld als je zo snel al je topic kicked. Wacht er liever 24 hr mee ;)
Maar hij was al geel enzo .. ;(

volgende keer zal ik het niet meer doen

Flickr PSN ID= cheironnl

• cheiron
Nu mag het vast wel even :)

Ik heb voorlopig een excel workaround gebruikt (veel extra werk..), maar voor mogelijke toekomstige situaties ben ik eigenlijk nog wel nieuwsgierig of iemand een oplossing heeft.
Alvast bedankt!

Flickr PSN ID= cheironnl