Issie stuk?

Pagina: 1
Acties:

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

Topicstarter
Ok ik denk dat ik een klein probleempje heb, ik heb namelijk het flauwe voorvermoeden dat ik mijn ethernet kaart gemold heb. Ik kan namelijk het internet niet meer opkomen met de kabel, omdat mijn ethernetkaart gewoonweg een verkeerd ip "bedenkt" in plaats van het door de provider gegeven ip.

Iemand raad? Misschien moet ik wat meer gegegvens geven: Bij het opstarten zegt hij ook: netwerkfout 59 ofzo hij kan het protocol niet vinden. Verder zegt ie bij winipcfg dat er een conflict is, dan stelt hij het opnieuw in en dan werkt het niet.

Alvast bedankt

Verwijderd

ik neem aan dat je chello hebt

als je rechtermuisknop op netwerkomgeving doet en dan eigenschappen dan zouden er deze dingen moeten staan
client voor microsoft-netwerken
een ethernet kaart
externe toegans adapter
TCP/IP-> ethernet kaart
TCP/IP-> externe toegangs adapter
staat dit er niet tsja dan werkt ie niet he? :)

ik zou als ik jou was ff UPC bellen
duurt wel 20 mins voordat iemand je te woord wilt staan maar het is wel slim

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

Topicstarter
Ik heb slownera by the way, maar thnx voor je hulp. Oh ja vergeten er bij te vertellen: het is zo'n brakke kaart van fl 25,-

Edit:
Alles staat aan, en ik had hem ook al geprobeerd opnieuw te installeren (uit systeem verwijderen, heb zelfs kaart er uit gehaald, maar het mocht niet baten :()

Verwijderd

als ik jou was zou ik een nieuwe kopen
heb ik ook gedaan
was maar 99 piek voor een 10-100 Mbps kaart en die werkt vet snel vind ik zelf

je meot daarna wel nog UPC bellen omat je dan een neiweu ethernetkaart hebt moet je hun je nieweu IP geven ofzo, en daarna moet je 10 mins wachten en dan doet i ehet weer :))