[autoradio] radiosignaal valt weg

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:55
Ik heb een vreemd probleem met mijn autoradio (Sony)
Als ik hem aanzet en zet hem op de tuner, dan doet hij het in het begin oke (zeg 2 minuten ofzo) , maar hierna is het net alsof de boel gemute wordt, ik moet hem heeeel hard zetten om fatsoenlijk iets te horen (dus hij ontvangt hem op zich nog wel goed), en aangezien hij heel afentoe op gewoon volume gaat schreeuwen, doe ik dit maar niet, omdat dat nogal een schrikreactie teweeg brengt.... :X
Bij het afspelen van CD's heb ik dit probleem helemaal niet... (dat vond ik een beetje het vreemde)

Mijn Flickr; Sony A7iii

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Is ie misschien niet gewoon kapot :? Dat wil soms ook bij de betere merken wel eens voorkomen.

Als er nog garantie op zit, dan zou ik maar eens terug gaan. :)

[ Voor 27% gewijzigd door -=bas=- op 25-02-2003 20:29 ]

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Zet alles eens uit zoals TA, AF en al die andere auto functies.
Kijk ook even of je fader niet alleen op rear staat als je alleen front gebruikt etc.

• ikmattie
_bas_ schreef op 25 februari 2003 @ 20:28:
Is ie misschien niet gewoon kapot :? Dat wil soms ook bij de betere merken wel eens voorkomen.

Als er nog garantie op zit, dan zou ik maar eens terug gaan. :)
Het zou goed kunnen zijn dat hij kapot is, er zit alleen geen garantie meer op...
:|
Zet alles eens uit zoals TA, AF en al die andere auto functies.
Kijk ook even of je fader niet alleen op rear staat als je alleen front gebruikt etc.
Dit zal ik morgen eens proberen...
Ik gebruik idd alleen fronts, maar kan me niet voorstellen dat het iets te maken heeft met de fader oid, een half jaar geleden ofzo begon het ge-emmer, toen deed hij het een uur om vervolgens te beginnen weg te vallen en weer op te komen (alleen het volume dus, niet de ontvangst, die was prima volgens mij), en sindsdien is het alleen maar erger geworden, en begint hij dit na 2 minuten al te doen, geen radio meer voor mij dus, alleen CeeDees....

Mijn Flickr; Sony A7iii

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Heb je de bekabeling een beetje netjes gedaan?
Misschien komt je phone draadje af en toe ergens tegen aan.

Who is John Galt?

• ikmattie
justmental schreef op 25 februari 2003 @ 22:39:
Heb je de bekabeling een beetje netjes gedaan?
Misschien komt je phone draadje af en toe ergens tegen aan.
Ik denk het niet, aangezien hij bij CD helemaal geen mankementen vertoond, en dat gaat (volgens mij) toch door dezelfde draad uiteindelijk?

Mijn Flickr; Sony A7iii

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

ikmattie schreef op 25 February 2003 @ 23:02:
Ik denk het niet, aangezien hij bij CD helemaal geen mankementen vertoond, en dat gaat (volgens mij) toch door dezelfde draad uiteindelijk?
U heeft gelijk, had ik over het hoofd gelezen :o
Dan lijkt het er toch sterk op dat je met een defect te maken hebt.

Who is John Galt?

Pagina: 1