Ja ik had laatst een gforce 4 MX 440 gekocht, btje low budget maarja moet toch iets hebben he
. Maar nu heb ik er dus echt giga problemen mee. Mijn beeldscherm freezed echt vaak, en blijft dan ongeveer 15 seconden stil, en het helebeeld word dan als het ware gesplits en door elkaar geschud. Nu dag ik eerst dat het aan mijn pc lag, dus na een keer formatteren nog een keer gechecked en ja hij doet nogsteeds lomp.
Bij het installeren van mijn driver krijg ik ook zo'n foutmelding:
This software you are installing for this hardware ( NVIDIA GeForce 4 MX 440 ) has not passed Windows Logo tesing to verify its compatibility with Windows XP.
ze raden dan aan op niet door te gaan met het installeren, maar dat had ik dus wel gedaan die 1ste keer.
Nu sta ik dus met een geformatteerde pc, zonder die geinstalleerde driver, maar ik wil eigelijk wel die shit gebruiken natuurlijk, weet iemand hier een oplosing voor ofzo ?
Bij het installeren van mijn driver krijg ik ook zo'n foutmelding:
This software you are installing for this hardware ( NVIDIA GeForce 4 MX 440 ) has not passed Windows Logo tesing to verify its compatibility with Windows XP.
ze raden dan aan op niet door te gaan met het installeren, maar dat had ik dus wel gedaan die 1ste keer.
Nu sta ik dus met een geformatteerde pc, zonder die geinstalleerde driver, maar ik wil eigelijk wel die shit gebruiken natuurlijk, weet iemand hier een oplosing voor ofzo ?