NetUpdate::Connect handshake failed. (0.168)

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17
Mooo

Misschien bijna hetzelfde probleem als DeeJee maar toch iets anders ik zit achter een proxy ik bel in via het network, dan vangt een progje (wingate, misschien bekend) het op en zorgt ervoor dat ik de gevraagde page krijg. Het is vaak genoeg gelukt maar nu ineens lukt het fetchen niet meer.

Heeft iemand van jullie een idee?

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Toevallig niet de laatste client gebruikt? Die verneukte bij mij nl. mijn ini file. Moest ik backupje even ervoor terugzetten :(

specs | 3360wP met SE3000

• My
Mooo

Nee nog niet ik installeer hem zo. 'K heb 'm al gedownload.

Verwijderd

yup ik heb precies hetzelfde probleem en niks veranderd fetchen en flushen gaat niet meer sinds een week ik draai ook wingate :(

op dit moment ben ik redhat linux met 147 kb/sec aan het binnentrekken dus dit is denk ik de laaste post onder windows via wingate :)

• hessel|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
My:
Ik had het zelfde probleem bij mijn vorige job. Heb vervolgens en key proxy op mijn pc geinstalleerd. Key proxy is wat fanatieker om sleutels uit tewisselen met de key proxy van dnet

Tai-Pan:
Nieuwe client gaat inderdaad iets anders om met de ini file. Er dient een extra regel aan toe worden gevoegd. zie hier voor de vorige postingen over nieuwe cleints in dit forum

Dredge:
Kijk ff bij dnetc bij de programa's er staat hier een toevoeging voor wingate. Hier door wordt een bepaalde poort open gezet zodat updaten weer mogelijk word.

Toevoegingen zijn welkom.

Grutte Pier fansels

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Hessel,

Linkje toevallig bij de hand?

specs | 3360wP met SE3000

• nicolai
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 28-04 14:54
My, dit probleem had ik op mijn werk ook. Daar hebben we een 'transparent' firewall. Voor mij was de oplossing de volgende optie in the dnet client:

-> Configuration
-> kies 2
-> kies 6
-> activeer 5 "http encapsulation"

misschien is dit ook de truuk voor jou.

mvg

nicolai

• My
Mooo

IK zal us ff kijke bij m'n instellingen

• My
Mooo

Nicolai, het werkt niet ik heb daar de IP van de computer waar de modem in zit. Jammer maar het was aardig geprobeerd

• My
Mooo

Yo probleem opgelost. Bij het instaleren van de nieuwe client ging het zomaar goed ik zette de instelling van m'n oude terug en tada hij deed het prima.

• My
Mooo

Nu is net dit probleem opgelost en nu zit ik weer met een nieuw probleem kijk maar ff Hier, daarstaat het nieuwe probleem
Pagina: 1