Toon posts:

Onbekend apparaat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De laatste tijd heb ik het probleem dat er in apparaatbeheer alleen maar onbekend apparaat voorkomt. Nu kan ik dus ook geen apparaat instellen, zoals dma van de hd inschakelen.

hier een screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~a.korving/ab.gif

ik hoop dat het probleem opgelost kan worden.

gr.

Verwijderd

Wow, dat ziet er eigenaardig uit! Gebruik je een virusscanner, en is deze up to date?

Ik hoop ook, dat het probleem opgelost kan worden. (Dat hoop ik voor jou dus he...)

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

... ik denk dat er in Windows zelf iets brak is geraakt... Herinstalleer de zut eens?

Forget your fears...
...and want to know more...

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het lijkt erop dat je Windows goed gaar is. Ik zou de raad van BazzH opvolgen, zoiets gebeurd namelijk niet zomaar. Je zou hooguit kunnen proberen elke driver opnieuw te installeren, zodat Windows ze wel netjes aangeeft... maar volgens mij wordt het toch een format.

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Probeer alles eens weg te gooien, en dan weer te restarten.
Als het goed is ondekt hij alles opnieuw.

Verwijderd

Topicstarter
Probeer alles eens weg te gooien, en dan weer te restarten.
Als het goed is ondekt hij alles opnieuw.
Dit is wel een goeie, ga het ff proberen

Het gekke is wel dat alles zo stabiel draait (de pc staat nooit vast!) en alle hardware word goed aangestuurd.

• Plofkotje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-02-2025
Scan eerst ff je pc met een virusscanner die geupdate is. Als dat niet helpt open je via Start > Uitvoeren > regedit . Ga dan naar de map HKEY_LOCAL_MACHINE. Verwijder de map Enum. Start dan het systeem overnieuw op, dan worden alle apparaten in de pc overnieuw ondekt. Dan moet alles weer normaal zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Plofkotje op 25-02-2003 16:15 ]

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 12:55
Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 15:05:
[...]

Dit is wel een goeie, ga het ff proberen

Het gekke is wel dat alles zo stabiel draait (de pc staat nooit vast!) en alle hardware word goed aangestuurd.
dan is er toch geen probleem :s

Burp

Verwijderd

In het bios plug and play os uitzetten, op deze manier vind hij alle hardware weer opnieuw !

Verwijderd

hmm da ziet er wel leuk uit, maar das het zeker niet :X. Maaruh jah tzal een goed virus zijn dnek ik, formatten zal wel helpen.
Pagina: 1