Kan iemand me aan een orginele bios van de Connect3D non pro 128 MB videokaart helpen! Met de bios van de Warp11 site word mijn geheugen en core veel te warm ik wil weer de origele bios erin flashen, ja ik weet had van tevoren een backup gemaakt maar ja.... vergeten
Al gekeken op de site van de maker?
Of gevraagt waar je het kan downloaden: support@connect3d.com
Of gevraagt waar je het kan downloaden: support@connect3d.com
[ Voor 133% gewijzigd door Han op 25-02-2003 10:26 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
http://www.breepee.dts.nl/
zucht.. dit had je ook met de search kunnen vinden
trouwens, je kunt gewoon je core/klok terugzetten op defaults, dan is er geen verschil. Het enige wat die bios flash doet is het mogelijk maken van overklokken.
zucht.. dit had je ook met de search kunnen vinden
trouwens, je kunt gewoon je core/klok terugzetten op defaults, dan is er geen verschil. Het enige wat die bios flash doet is het mogelijk maken van overklokken.
van deze site (http://www.breepee.dts.nl/)heb ik de non pro bios al gehaald en die gebruik ik al alles staat default (core en mem clock) maar hij wordt even goed warmer als voordat ik de orginele bios heb overschreven.
vergelijk de ram timings eens bij de verschillende biossen... (hoe weet je trouwens dat ie warmer wordt?)
www.triathlete.nl
Ff reactie op XCeeD:op de site van de maker staat geen bios en mailen doen ze denk ik niet.
Ik kijk eerst of ik er via hier aan kan komen
Heeft iemand misschien nog een videokaart met de orginele bios en kan daar ff een bin file van maken met atiflash? De command regel is dan als volgt: atiflash -s 0 D3dnp128.bin
Dat heb ik gevoeld natuurlijk met de orginele was ie lang niet zo warm (wou wel eens weten hoe warm die werd)
Waar kan ik de Ram timings vinden (of bedoel je via radedit de freq. die staat op orginele snelheid)
Ik had in het begin de softwaremod geprobeerd in 2d deel geen problemen maar zo snel als ik 3d (3dmark ofzo) ging testen dan hing hij zich. dus ik dacht probeer het eens op de hardware manier maar dat gaf hetzelfde probleem dus maar weer terug naar orginele staat.
Loopt voor de rest goed alleen het geheugen en de core worden veel te warm (het geheugen werd zowieso normaal niet zo warm)
Ik kijk eerst of ik er via hier aan kan komen
Heeft iemand misschien nog een videokaart met de orginele bios en kan daar ff een bin file van maken met atiflash? De command regel is dan als volgt: atiflash -s 0 D3dnp128.bin
Dat heb ik gevoeld natuurlijk met de orginele was ie lang niet zo warm (wou wel eens weten hoe warm die werd)
Waar kan ik de Ram timings vinden (of bedoel je via radedit de freq. die staat op orginele snelheid)
Ik had in het begin de softwaremod geprobeerd in 2d deel geen problemen maar zo snel als ik 3d (3dmark ofzo) ging testen dan hing hij zich. dus ik dacht probeer het eens op de hardware manier maar dat gaf hetzelfde probleem dus maar weer terug naar orginele staat.
Loopt voor de rest goed alleen het geheugen en de core worden veel te warm (het geheugen werd zowieso normaal niet zo warm)
[ Voor 50% gewijzigd door Pollewob op 26-02-2003 20:33 ]
bedoel je de 9700 non pro ?
in dat geval heb ik hem wel voor je.
in dat geval heb ik hem wel voor je.
Nope de 9500 non pro 128MB, jammer
uhh de 9500 non pro is helmaal niet gelocked, waarom heb je em dan eigenlijk geflashed?? Ik heb nml zelf een 9500np en niks anders gedaan dan de software-patch om er een 9700 van te maken (ja dan wordt ie wel iets warmer maar niet heel veel). Ik snap dus niet wat je nou denkt dat het uitmaakt, het enige wat warmte veroorzaakt is een hogere memclock/core als je die terug zet is het gewoon zoals origineel.
wat zijn je temps dan eigenlijk?
heb je na die softmod je originele drivers wel teruggezet?
wat zijn je temps dan eigenlijk?
heb je na die softmod je originele drivers wel teruggezet?
[ Voor 9% gewijzigd door BuG2FiX op 25-02-2003 11:19 ]
Omdat ik em in eerste instantie geflasht had met de 9700 bios maar dat werkte niet dus weer terug. zoals ik al zei de mem en core clock staan orgineel, en de drivers zijn weer opnieuw geinstalleerd. De temp is als ik voel met mijn vingers dan moet ik ze er niet te lang ophouden (is dus gewoon heet) en dat was met de orginele bios niet. Maar BuG2FiX jij hebt dus nog de orginele bios zoals ik het nu begrijp, kan jij daar een bin file van maken?
http://www.3dchipset.com/files/bios/ati/95np128.zip hiero. dit is de originele 9500 non-pro 128 mb bios.
met radedit kun je dit trouwens checken, maar geloof me maar dit is echt de originele.
hier nog een rijtje naar eigen smaak te gebruiken:
http://www.ati-news.de/HTML/Download/r9700-bios.shtml
met radedit kun je dit trouwens checken, maar geloof me maar dit is echt de originele.
hier nog een rijtje naar eigen smaak te gebruiken:
http://www.ati-news.de/HTML/Download/r9700-bios.shtml
[ Voor 54% gewijzigd door BuG2FiX op 25-02-2003 11:58 ]
Maarja dit is niet de orginele van Connect3D! en die zou ik graag hebben.
Verwijderd
Als je hem vanavond nog niet hebt dan zal ik hem je wel toesturen, maar ik ben niet voor 17.30 uur thuis en dan nog eten en dan nog.. enz. enz. Maar vanavond een keer dus.
Hoi p500mmx ik heb dus nog geen bios gekregen, dus als je wilt mag je em mij toesturen, alvast bedankt!
Verwijderd
Zit d'r net pas achter, ga ff aan de gang.
Update: Is verzonden
Update: Is verzonden
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 22:22 ]
Verwijderd
gebruik die knop ff rechts boven in je posts.
ontopic. ja ga naar de site van de maker van je kaart of stuur ff meeltje
Pagina: 1