[7210]Geen geluid meer?

Pagina: 1
Acties:

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
Mijn vriendin heeft sinds een weekje een 7210. Ze heeft natuurlijk meteen allerlei "hippe" polyphone beltoontjes gedownload die het allemaal prima doen. Maar na onbepaalde tijd werkt het geluid niet meer. Als ze dan gebeld wordt gaat de verlichting wel aan en komt het nummer in de display, maar geen geluid en geen trilfunctie meer. Het is te verhelpen door de telefoon uit en aan te zetten. Maar na 1 of 2 dagen is het geluid weer weg :?

Kent iemand dit probleem?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik heb zelf de 6610 (zelfde telefoon, alleen ander uiterlijk), maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt. Kan je vriendin eens *#0000# toetsen en dat je daarna het versie nummer hier neerzet ?

Dan kan ik die even vergelijk met die van mij. :)

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:48
Heeft dit niets te maken met die tijds-profielen? Misschien heeft ze een profiel dat 2 dagen geldig is, waarna hij op stil komt te staan of zo? :?

• MrEdge_
[Airwolf] schreef op 25 February 2003 @ 10:28:
Ik heb zelf de 6610 (zelfde telefoon, alleen ander uiterlijk), maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt. Kan je vriendin eens *#0000# toetsen en dat je daarna het versie nummer hier neerzet ?

Dan kan ik die even vergelijk met die van mij. :)
Zal ik vanavond ff vragen :)
Fire69 schreef op 25 February 2003 @ 10:31:
Heeft dit niets te maken met die tijds-profielen? Misschien heeft ze een profiel dat 2 dagen geldig is, waarna hij op stil komt te staan of zo? :?
Nee, dat kan het niet zijn. Het maakt op dat moment niet meer uit op welk profiel je em zet. Allemaal geen geluid, geen trilalarm en de enige manier is echt uit en weer aan.

Verwijderd

Hey.. dat lijkt erg verdacht op het probleem dat mijn vriendin ook heeft. Alleen gebeurd het af en toe... ipv 2 dagen. Bug :?

• MrEdge_
Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 19:36:
Hey.. dat lijkt erg verdacht op het probleem dat mijn vriendin ook heeft. Alleen gebeurd het af en toe... ipv 2 dagen. Bug :?
Ja, het is ook niet precies om de twee dagen. Toevallig afgelopen week 2 keer om de 2 dagen. Nu gaat het al weer 3 dagen goed...

Ben overigens vergeten het versienummer te noteren :(
Pagina: 1