in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Een echte golver is nooit uitgeput
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Vaak worden die kasten allemaal in 1 fabriek in elkaar gezet. Nog een goed voorbeeld: Chieftec/Antec/Alienware enz.Ener-G schreef op 25 February 2003 @ 10:52:
hmm dat ding lijkt verdacht veel op een colorcase noblesse
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Dat zei ik hier al:JT schreef op 25 February 2003 @ 11:16:
[...]
Vaak worden die kasten allemaal in 1 fabriek in elkaar gezet. Nog een goed voorbeeld: Chieftec/Antec/Alienware enz.
Ik heb deze case al met 4 verschillende merken gezien.Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 10:07:
Deze kast wordt ook verkocht onder een aantal andere merken, ff googlen.
Sweex Aventury Design Case

Echt té lelijk!
edit:
In de eerste plaats heb ik persoonlijk zowieso een hekel aan klepjes voor de dvd-/cd-rom drives, maar dat terzijde.
Ten tweede, ik vind deze kast gewoon foeilelijk
Dat is mijn mening, klaar. Er werd toch ook gevraagd om de mening van anderen door de topicopener? Nou, bij deze.
[ Voor 39% gewijzigd door FlowDesign op 26-02-2003 18:38 ]
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Verwijderd
Hier wat pics...
Hoop dat je er wat mee kan.
Verwijderd
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9
Verwijderd
Jammer ook dat het front van plastic is, en dat hij niet zo hoog is.
just my two cents ....
http://www.nieuwemaker.nl
Verkoopt trouwens wel goed
Voor dat geld zijn er heel wat betere(mooiere) kasten te vinden..
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
iig veel ruimte voor hdds ed
vraag me alleen af als je niet met je mobo komt te zitten? k heb t nu ook al me harddisk bracket moet persee boven in de kast
Colorcases site belgië; Colorcases
Colorcases site int.; Colorcases
T.Net Pricewatch; Colorcase Noblesse
Heb eerder ook overwogen om m te kopen, maar ben toch maar voor de chieftec gegaan
Zit standaard een stille Codegen 400W voeding in. Leuk kastje, kwalitatief is ie echt niet slecht. Bij hem geen slap magneetje, scheef deurtje of whatever.
Lekker ruim van binnen, goed te koelen. Als je de binnenkant afplakt met bitumenplaten heb je een leuk stil kastje.