Heatsink + 1 Secondenlijm

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-08 11:53
Beste mede-tweakers,

Kan ik mijn verbouwde slot-1 heatsink met 1 secondenlijm vastplakken om het geheugen van mijn nieuwe Hercules GeForce 2MX, of maakt die lijm het hele geheugen kapot..... De lijm is hittebestendig en volgens mij ook warmte geleidend.

Alvast bedankt!!

• Tinman
  • Laatst online: 18:41
Koop FRAG-Tape bij OC-Shop

Kun je hem veilig mee vastplakken

• Milenco
  • Laatst online: 31-08 11:53
Dat weet ik wel, maar die kosten Fl.4,- per stuk, ik heb er 4 nodig + verzend kosten + dat wel een week kan duren voordat dat spul komt. Mijn vraag is of het met secondenlijm ook kan. Dat is veel goedkopen en ook veel sneller.

• sebasel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 13:48

sebasel

Het doel : een PORSCHE993turbo

smeer wat koelpasta in het mindden op de chip
smeer het uit maak de hoekje schoon met een doeke=je met een beetje ontvetter op de hoekjes druppeltje sec lijm en vast drukken klaar :):):)

www.sebastiaanvanbaarsen.com

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Erm je moet er wel voor zorgen dat je niet bijtende lijm gebruikt.... anders heb je straks van die mooie groene strepen door het beeld. Ik heb het namelijk ook geprobeerd met een hele ouwe vidkaart...

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Blackadder, hoe weet je da dan, staat da durop?, wouw ik nl. oowk gaan doen, maar dan un heatsinkje in stukke zage en op geduge douwe...
En da me die hoekjes met secondelijm haddik oowk gedaan me mun ouwe voedoew3, en da werkte indurdaad goed jah...

I see dead pixels...

Pagina: 1