[MySQL] Heel veel queries?*

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• jellevanderpal
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

jellevanderpal

Mijn beste ik dusver

Topicstarter
Ik heb hier mysql draaien en een paar scripts zoals een forum en een gastenboek die gebruik maken van die db. Maar als ik nou kijk in dat venster van WinMySQLAdmin dan zie ik dat ik 1000 questions per uur krijg. Betekent dat nou serieus dat er 1000 SQL queries gedraaid zijn in dat uur? Ik kan het me nauwelijks voorstellen want zoveel bezoekers komen er niet op mijn PC.

Ik schrijf. En ik onderneem. - Ik vibecode: Test je website

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Het kan evengoed zijn dat 1 bezoeker 20 queries per pagina draait. Als hij dan 5 pagina's bezoekt, kunnen er al 100 queries gedraaid zijn.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Forums kunnen een hoop aantal (simpele) query's doen. Ik denk dat je daar ook moet gaan kijken. Laat bijvoorbeeld je forumindex printen hoeveel query's hij doet. Zo kun je er achter komen hoe je aan zoveel query's kan komen :)

Tevens is 1000 query's per uur, 1 query per 3,6 seconde :) nou niet echt veel te noemen hoor. MySQL staat wel behoorlijk uit z'n neus te eten heb ik het idee :)
Verder zie ik niet echt in wat hier programming aan is :) Als je WinMySQLAdmin niet geloofd is dat misschien een probleem, maar niet een programmeer probleem :)

Succes ermee :)

Dit topic is gesloten.