Toon posts:

C&C Generals: Alle problemen op een rijtje

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
In willekeurige volgorde, enkele topics van het afgelopen weekeinde:

Topic: C&C Generals (sorry a error occurd) - 2 pagina's
C&C Generals (sorry a error occurd)

Topic: [C&C Generals] stotterende filmpjes? - 2 pagina's
[rml][ C&C Generals] stotterende filmpjes?[/rml]

Topic: C&C crashes in multiplayer
C&C crashes in multiplayer

Topic: C&C Generals vs. Radeon 9700
C&C Generals vs. Radeon 9700

Topic: C&C generals - "unable to connect to other player(s)"
C&C generals - "unable to connect to other player(s)"

Topic: C&C Generals: patch 1.3 installed niet
C&C Generals: patch 1.3 installed niet

Topic: [Generals] Vage freezes
[rml][ Generals] Vage freezes[/rml]

Nu ben ik zelf ook de dupe van enige van deze problemen, is het gewoon een kwestie van wachten op patches, of is het zinvol deze meldingen door te mailen naar westwood, in de hoop een mogelijke 1.04 patch te versnellen?

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Wat je sowiezo kunt doen is de C&C: Generals suport forums door spitten en er op die manier achter komen dat je niet de enige bent met deze problemen ;)

Kortom, wachten op patch 1.4 (en hopen dat dat een betere patch isdan 1.3... 1.3 wordt veel al aangeduid als de slechtste patch tot nu toe ;)) en/of melding op hun suport forums maken :)

Verwijderd

Topicstarter
Na diverse fora er op nagezocht te hebben, heb ik maar besloten van de KT400 chipset af te stappen en een nforce-2 te kopen. Hopenlijk werkt C&C daar wel mee!

Verwijderd

bij Topic: C&C generals - "unable to connect to other player(s)"
C&C generals - "unable to connect to other player(s)" staat geen oplossing :S

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Ik heb denk ik een nieuw probleem...

ik heb mn generals geupdate naar 1.7, ik ga naar multiplayer , hij checked voor updates en hij update niet, dus updaten naar 1.7 is gelukt..ik kom in mp aan, ga naar de serverlijsten...wil ik een spel joinen , krijg ik de melding: Can't join server, you have a different version then server ofzoiets, hij zegt iig dat de versie anders is...
dat is niet bij 1 server, maar bij elke....en als ik rond ga vragen of iemand 1.7 zeggen ze dat ze allemaal 1.7 hebben en dat ze niet kunnen spelen als je 1.6 nog hebt, dus de versies zijn allemaal gelijk maar ik kan geeneen server joinen. HELLUP, wat moet ik nu doen?

Verwijderd

Dit topic is al oud, maar naast dat, is het de gewoonte om voor ieder probleem een apart topic te openen om SPV overzichtelijk te houden. Aan jou dan ook het verzoek om Lees dit voor je een topic opent/een reply post! even door te lezen, te doen wat daar in staat en als het dan nog niet gelukt is, een nieuw Spielerij - Problemen & Vragen topic te maken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.