[PC]Phantasmagoria CDs bevatten geen files?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Crayne
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-03-2025

Crayne

Have face, will travel

Topicstarter
Na jaren op zoek te zijn geweest toch maar een keer eBay geraadpleegd en dit juweeltje origineel binnengehaald, maar...

De CDs lijken leeg in DOS en Windows Explorer. Nu had ik het idee dat de verkoper misschien per ongeluk Macintosh CDs had gestuurd, maar een aantal Mac emulators later zie ik nog steeds geen files op de CDs (TransMac en SoftMac).

Heeft iemand hier al eerder van gehoord of misschien een vermoeden wat er aan de hand kan zijn? Ik heb gelukkig wel mijn geld teruggekregen... *phew*

Mijn Library Thing catalogus

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-02 13:03
Het zijn 7 of 8 CD's toch?? Als die allemaal leeg zijn is dat wel heel raar.. Misschien gekopieerd en brakke CD's? Trouwens Phantasmagoria 2 lag een tijdje terug bij de V&D in zo'n bak voor 7.50 euro.. :)

[ Voor 15% gewijzigd door .GoO op 25-02-2003 09:27 ]

• Crayne
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-03-2025

Crayne

Have face, will travel

Topicstarter
Nee, het waren originele CDs. Laat ik het zo zeggen: het label op de CDs was verf, geen sticker en de verpakking was erg overtuigend. Iemand die zoveel moeite doet voor zijn kopieën verkoopt ze waarschijnlijk niet voor 10 pleuro op eBay. En geeft me zeker niet mijn geld terug (deed hij wel dus). :)

Mijn Library Thing catalogus

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Crosspost

Dit topic is gesloten.