Money for nothin' and your chicks for free
Verwijderd
Mag ik vragen hoe het apparaat in kwestie je verder bevalt? Hij is bij mediacheckpoint.de maar 157 euro, en voor dat geld vind ik de specs behoorlijk goed (DTS, ProLogic, the usual eigenlijk). Enige minpuntje vind ik het vermogen, 5x30 Watt houdt naar mijn mening niet echt over. Kun je misschien vertellen of je daar iets van merkt? Ik zoek namelijk al een tijd een betaalbare (voor een student op een krap budget) receiver voor op een slaapkamer en 157 euro is wel erg goedkoop.
Verwijderd
Dit is een heerlijk receivertje. Ik heb hem ook en ik heb net een stel Mordaunt-Shorts 902 erbij gekocht. Ze bevallen met prima, en het is idd een beetje lastig om die tonen te regelen en volgens het boekje kan het niet. Je kan alleen een beetje kutten met Super Bass ed, wat voorgeprogreerde functies.
En als budget-receiver voor een slaapkamer is deze prima. Over die 30 watt hoef je niet in te zitten. Het enige lastige is de impendatie, al die grote en goed zuilen hebben allemaal een impedantie van 6 ohm of lager, het is dus vrij moeilijk om goed, bijpassende speakers te vinden. Maar dergelijke grote zuilen gaan toch niet goed op een dergelijke receiver, gewoon te zwaar dus.
En als budget-receiver voor een slaapkamer is deze prima. Over die 30 watt hoef je niet in te zitten. Het enige lastige is de impendatie, al die grote en goed zuilen hebben allemaal een impedantie van 6 ohm of lager, het is dus vrij moeilijk om goed, bijpassende speakers te vinden. Maar dergelijke grote zuilen gaan toch niet goed op een dergelijke receiver, gewoon te zwaar dus.
Ik vind hem prima klinken. Niet te duur. Ook het design is erg mooi. Lekker plat.
Het geluid is bij mij hard zat. Denk inderdaad dat ik tussen de front boxen een equalizer ga zetten. Iemand een tip? Een mooie platte in het zilver !!!
Het geluid is bij mij hard zat. Denk inderdaad dat ik tussen de front boxen een equalizer ga zetten. Iemand een tip? Een mooie platte in het zilver !!!
Verwijderd
Nou, met zulke reacties is die receiver het overwegen wel waard. Ik heb momenteel 50 watt Magnat speakers en die zou ik als fronts willen gebruiken, ik denk dat dat best zou kunnen. Als rears dan Tannoy M-Rears (echte surround speakers, klein en makkelijk) en een center moet er nog bijgezocht worden dan. Thnx voor de info.
Zeker wel de moeite waard. Vooaral voor die prijs.Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 22:12:
Nou, met zulke reacties is die receiver het overwegen wel waard. Ik heb momenteel 50 watt Magnat speakers en die zou ik als fronts willen gebruiken, ik denk dat dat best zou kunnen. Als rears dan Tannoy M-Rears (echte surround speakers, klein en makkelijk) en een center moet er nog bijgezocht worden dan. Thnx voor de info.
Iemand een tip voor een goede equalizer?
Pagina: 1