Toon posts:

nieuwsgroepen HCC: waar binaries??

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu sinds een maand adsl via HCC en probeer wijs te worden uit de nieuwsgroepen (ik gebruik grabit) maar ik kan op geen enkele wijze de binaries vinden. kan bijvoorbeeld wel in de groep alt.binaries.mp3.complete_cd komen maar daar heb ik nog niet één mp3tje kunnen vinden. Ook in andere groepen is het me niet gelukt om ook maar 1 mp3 bestandje te vinden. Het barst van de requests maar verder is het echt knudde. Ik log in op de server news.hccnet.nl. Nu heb ik gehoord dat bij bijvoorbeeld Planet Internet, voor de naam van de server BINARIES gezet moet worden. Is dat bij HCC soms ook het geval.

Is het misschien zo dat HCC alleen text doorgeeft of zuigt hun newsserver gewoon big time

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06 16:30
Ehm, ik denk dat je op een Afbeeldingslocatie: http://skendel.nl/bbforum/images/smiles/devilslock.gif kan rekenen. Dit is hier namelijk een beetje verboden. Ik zou de FAQ maar eens een keer doorlezen :)

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Waarom mail je niet gewoon met de helpdesk van je ISP dan?

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
thacow schreef op 25 February 2003 @ 08:56:
Ehm, ik denk dat je op een [afbeelding] kan rekenen. Dit is hier namelijk een beetje verboden. Ik zou de FAQ maar eens een keer doorlezen :)
Je kan binaries gewoon gebruiken om je vakantie foto's met andere hcc gebruikers te sharen, niets verboden aan :)

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-08 18:38

Dido

heforshe

Hyperbird schreef op 25 februari 2003 @ 09:07:
Je kan binaries gewoon gebruiken om je vakantie foto's met andere hcc gebruikers te sharen, niets verboden aan :)

Of om "back-ups"van je CD-collectie te vinden in MP3 formaat, neem ik aan :Z

Wat betekent mijn avatar?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Hccnet geeft heel slecht de binaries door, ze hebben gewoon een hele slechte news server. Dit is de reden waarom er een hele lage retentie tijd is en daarom dus geen mp3's kan vinden.
Dido schreef op 25 februari 2003 @ 09:15:
Of om "back-ups"van je CD-collectie te vinden in MP3 formaat, neem ik aan :Z
Binaries zijn gewoon beschikbaar voor iedereen, ik wil niet zeggen dat het hiermee minder illegaal is, maar de topicstarter geeft gewoon precies aan waarvoor hij het gebruikt. Het lijkt me een beetje onnuttig om te verklaren dat je het daar niet voor gebruikt, want dat doet iedereen. (wil niet zeggen dat het gelijk wel op got mag)

Maargoed, zit is een beetje offtopic en de topicstarter heeft zijn antwoord. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Attilla op 25-02-2003 09:31 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-08 20:06
Binaries zijn niet illegaal. Wel als je er warez mee distribueert, en dat is pricies wat de topic starter wil doen.

Daar helpen we niet aan mee op GoT.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.